جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت GTA V به صدر!

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، در حالی که هفته گذشته فیفا 18 توانسته بود به چند هفته صدرنشینی متوالی Call of Duty: WWII پایان دهد و در رتبه اول جدول فروش قرار بگیرد، این هفته بازی GTA V که از آن همواره به‌عنوان یکی از شگفتی‌هایجدول فروش انگلستان نام می‌بریم، توانسته با پشت سر گذاشتن تمام بازی‌ها به صدر جدول برسد! آخرین باری که ساخته راک‌استار در این رتبه قرار گرفته بود به ماه جولای سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد و از آن جالب‌تر اینکه این بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده، ولی هنوز هم اثری محبوب و پرفروش است. در واقع این بازی از زمان انتشار تا به امروز، موفق شده ۱۴ هفته در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد.

اما از GTA V که بگذریم، در رتبه دوم بازی Call of Duty: WWII قرار گرفته و جایگاه هفته گذشته‌اش را حفظ کرده است. در رتبه سوم جدول، فیفا 18 حضور دارد که با دو پله سقوط به این رتبه رسیده است. رتبه چهارم جدول فروش هم به نسبت هفته گذشته بدون تغییر مانده و Assassin’s Creed: Origins، جدید‌ترین نسخه اسسینز کرید ساخته یوبی‌سافت، در این جایگاه حضور دارد. بازی Mario Kart 8 Deluxe هم که هفته گذشته در رتبه ۱۲ جدول قرار داشت، این هفته صعود خوبی داشته و با ۷ پله صعود، ضمن ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی، در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

PlayerUnknown’s Battlegrounds دقیقا مانند هفته گذشته روندی صعودی داشته و این بار با یک پله پیشرفت، در رتبه ۶ جدول دیده می‌شود و رتبه هفتم هم در اختیار بازی Star Wars Battlefront II است که این هفته، دو پله سقوط را تجربه کرده است. در هفته‌ای که شاهد انتشار بازی جدید بزرگی که بتواند تغییر خاصی در جدول بدهد نبودیم، سه رتبه آخر جدول فروش هفتگی انگلستان در اختیار سه بازی‌ای است که هفته گذشته هم در این سه رتبه بودند اما این هفته، کمی رتبه‌هایشان را با یکدیگر عوض کرده‌اند و The Legend of Zelda: Breath of the Wild در رتبه هشتم، Forza Motorsport 7 در رتبه نهم و Super Mario Odyssey هم در رتبه دهم جدول قرار گرفته است.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) همراه باشید:

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۳↑ GTA V بازگشت به صدر جدول با وجود گذشت پنج سال از زمان انتشار
۲ ۲ Call of Duty: WWII حفظ رتبه هفته گذشته
۳ ۱↓ FIFA 18 دو پله سقوط و از دست دادن صدرنشینی
۴ ۴ Assassin’s Creed Origins چهارمین حضور متوالی در جایگاه چهارم
۵ ۱۲↑ Mario Kart 8 Deluxe صعود ۷ پله‌ای و بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶ ۷↑ PlayerUnknown’s Battlegrounds
۷ ۵↓ Star Wars Battlefront II
۸ ۹↑ The Legend of Zelda: Breath of the Wild
۹ ۱۰↑ Forza Motorsport 7
۱۰ ۸↓ Super Mario Odyssey

تانی کال

زومجی

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *