«جورج کلونی» بعد از 20 سال به تلویزیون بازگشت می گردد

شبکه ی «Hulu» که به تازگی تعداد بینندگان خود را به عدد 17 میلیون نفر رسانده، جواز پخش سریال موسوم به «Catch-22» را به دست آورد. این مینی سریال توسط استودیو های «Paramount و Anonymous Content» ساخته می شود و تهیه کنندگی آن برعهده ی «جورج کلونی» خواهد بود. گفته می شود که این چهره ی نام آشنای هالیوود ایفای نقش شخصیت اصلی این سریال را نیز برعهده خواهد داشت. این بازیگر بعد از گذشت نزدیک به دو دهه از پخش سریال «ER» محصول شبکه ی NBC تاکنون در تلویزیون ظاهر نشده است. جورج کلونی بابت هر اپیزودی که در این سریال بازی کند مبلغ یک میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت. در منابع خبری تعداد اپیزود های سریال نام برده را شش قسمت ذکر کرده اند و اینکه آیا شبکه ی Hulu آن را ادامه می دهد یا خیر هنوز مشخص نشده است ولی به گفته ی «هالیوود ریپورتر» فصل دومی برای این سریال در کار نخواهد بود. تهیه کنندگان فیلم های «Lion» و «War Machine» یعنی آقایان «لوک دیویس» و «دیوید میچاد» دو تن از تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. سخنگوی شبکه ی Hulu آقای جوئل استیلرمن در مصاحبه ی اخیر خود در خصوص این اثر چنین گفته است:

این سریال که بر اساس کتابی با همین نام ساخته می شود بازتاب دهنده ی یکی از شاهکار های ادبی عصر حاضر است و آن چه تعریف می کند را می توانیم در روزگاری فعلی جهان شاهد باشیم. این سریال دقیقاً جزو همان آثاریست که از ابتدای تاسیس شبکه ی Hulu برای به نمایش در آوردن شان برنامه ریزی کرده ایم و از اینکه شخصی چون جورج کلونی و استودیوی پارامونت با ما همکاری می کنند بسیار خوشحالیم. امیدواریم بتوانیم داستان یکی از بهترین کتاب های موجود را به اثری زیبا در تلویزیون تبدیل کنیم.

داستان این سریال در کشور ایتالیا در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و روایت زندگی یکی از سربازان نیروی هوایی ارتش آمریکا به نام «یوساریان» است که تقلا می کند خود را به کشورش برساند. این داستان تمرکز اصلی خود را بر روی دغدغه های ذهنی خلبانانی معطوف ساخته که در طول جنگ جهانی دوران بسیار سختی را پشت سر نهادند. در حال حاضر تاریخ پخشی برای این سریال اعلام نشده است.

تانی کال

30nama

  • George Clooney Wallpaper

    George Clooney Wallpaper

    George Clooney Wallpaper …
  • George Clooney

  • George Clooney

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *