حذف رابطه‌ عاشقانه «هالک» و «بیوه‌ سیاه» از Infinity War و Endgame به علت نداشتن وقت‌ کافی

در فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) باید پی‌رنگ‌های بسیار زیادی پوشش داده می‌شد. از طرفی موضوعات بسیاری در «دنیای سینمایی مارول» نسبت به مسئله‌ی جنگ با «تانوس» از اهمیت کمتری برخوردار بودند. یکی از این موضوعات رابطه‌ی رمانتیک «هالک/بروس بنر» با بازی «مارک رافلو» و «ناتاشا رومانوف/بیوه‌ی سیاه» با بازی «اسکارلت جوهانسون» بود. احساس این دو شخصیت نسبت به یکدیگر در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» در سال ۲۰۱۵ چنان شدید بود که ناتاشا موفق شد خشم هالک را فرونشاند.

رابطه‌ی عاشقانه‌ی بروس و ناتاشا پس از «عصر اولتران» بیشتر به این علت که هالک به فضا سفر کرد تا با «ثور» (کریس همسورث) همکاری کند، تا حد زیادی فراموش شد. هواداران «دنیای سینمایی مارول» انتظار داشتند بازگشت بروس به زمین در «جنگ بی‌نهایت» و دیدار دوباره با ناتاشا دوباره این خط داستانی را ادامه دهد، اما این اتفاق هرگز روی نداد چرا که در  بلاک‌باستری که مملو از پی‌رنگ‌های مختلف بود، جایی برای پرداختن به این رابطه وجود نداشت.

«استیون مک‌فیلی» یکی از نویسندگان فیلم در مصاحبه با پادکست مجله‌ی «امپایر»‌ می‌گوید: «مطمئناً سعی خودمان را کردیم. در «جنگ بی‌نهایت» صحنه‌هایی وجود داشت که فیلمنامه‌اش را نوشته بودیم و جلوی دوربین بردیم… اما حذف شدند. دیالوگ‌هایی از این دست: «تو مرا ترک کردی و من فراموشت کردم.» بر ما مسلم شد که اگر صحنه‌ای به «پی‌رنگ الف» ارتباط نداشته باشد، نمی‌تواند در «جنگ بی‌نهایت»‌ جایی داشته باشد. آن صحنه بایستی به خط پایان می‌رسید. نمی‌توانستیم بعضی از موضوعات غیرمرتبط را به سرانجام برسانیم تنها به این دلیل که دوست می‌داشتیم.»

با اینکه صحنه‌های مربوط به رابطه‌ی ناتاشا و هالک فیلمبرداری شده بود، سازندگان تصمیم گرفتند آن را از نسخه‌ی نهایی حذف کنند تا فرصت کافی برای پرداختن به روایت اصلی در مورد مبارزه‌ی «انتقام‌جویان» با «تانوس» پدید آید. در «جنگ بی‌نهایت»‌ رومنس بروس و ناتاشا به نگاه پرمعنای دو شخصیت به یکدیگر محدود شد. این احتمال وجود دارد که مارول این صحنه‌ی حذف شده را در مقطعی منتشر و هواداران رابطه‌ی بروس-ناتاشا را راضی کند.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در حال حاضر هفتمین هفته‌ی اکرانش را سپری می‌کند و با ۲.۷۳۱ میلیارد دلار در آستانه‌ی رسیدن به رکورد ۲.۷۸۷ میلیارد دلاری «آواتار» و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *