چندی پیش نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد با کمک استودیوی «پلاتیج ایمیج» (Platige Image)، که در ساخت سری بازی‌های The Witcher نیز نقش داشت، سریال The Witcher را بر اساس این مجموعه رمان محبوب بسازد. مجموعه بازی‌های The Witcher ساخته شده توسط استودیو لهستانی CD Projekt RED، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود و بیشتر محبوبیت این بازی به دلیل موفقیت عنوان سوم از این سری، Wild Hunt، است.

شبکه نتفلیکس قرار است سریال The Witcher را بر اساس کتاب‌های «اندره سپکووسکی» (Andrzej Sapkowski) بسازد، ولی داستان آن متفاوت از داستان بازی خواهد بود. «توماس بگینسکی» (Tomasz Bagiński) کارگردان سریال The Witcher در مورد تفاوت سریال با مجموعه بازی‌های The Witcher صحبت کرده است.

بگینسکی در ابتدا از کار خیلی خوب استدیو CD Projekt RED با بازی The Witcher تمجید کرد و بیان کرد که کتاب به نحوی نوشته شده است که پنجره‌ای باز بگذارد تا همان داستان به نحوی دیگر روایت شود. شخصیت «گرالت او ریویا» (Geralt of Rivia) در بازی بسیار سرسخت‌تر و خشن‌تر از چیزی است که اندره سپکووسکی در رمان‌هایش نمایش داده است. شبکه نتفلیکس هم سعی دارد از این آزادی که در درون کتاب است نهایت استفاده را ببرد و یک داستان عالی به طرفداران این جهان تحویل دهد.

هنوز اطلاعات زیادی از این سریال The Witcher منتشر نشده است و حتی تاریخ پخش آن را هم نمی‌دانیم، ولی از آنجایی که سریال به تازگی معرفی شده است راه زیادی را برای تماشا آن باید طی کنیم.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *