دنباله فیلم Bright در دست ساخت است

فیلم Bright (درخشان) با بازی ویل اسمیت و جوئل اجرتون، امروز منتشر می‌شود. این فیلم نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرده است، اما به نظر می‌رسد که نقدهای این فیلم تاثیری را روی ساخت دنباله آن نخواهد گذاشت. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس (Netflix) سفارش ساخت دنباله فیلم Bright را داده است. طبق خبری که وب‌سایت بلومبرگ منتشر کرده، این شبکه در حال حاضر با ویل اسمیت برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش «وارد» با این شبکه قرارداد همکاری دارد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Bright 2 در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که دیوید آیر برای کارگردانی این فیلم بازگردد.

بلومبرگ در ادامه اضافه کرد که نت‌فلیکس متعهد به ساخت بلاک‌باسترهای تجاری است و تلاش می‌کند تا بخش فیلم و سینمای خود را مانند بخش تلویزیون، گسترش دهد. بر اساس این گزارش و برنامه‌ریزی مالی این شبکه، نت‌فلیکس تصمیم دارد سال آینده میلادی ۸ میلیارد دلار هزینه کند که بیش از یک چهارم این هزینه به ساخت و توسعه سریال‌های اورجینال دارای فیلمنامه این شبکه، استند-آپ‌های ویژه، پروژه انیمه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی اختصاص داده شده است. در سال ۲۰۱۸، سرویس نت‌فلیکس قرار است بیش از ۸۰ فیلم را تولید و منتشر کند که حدود ۳۰ فیلم بیشتر از فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است.

کارگردانی فیلم Bright بر عهده دیوید آیر، کارگردان فیلم‌هایی چون آخرین گشت (End of Watch)، خشم (Fury)، سلاطین خیابان (Street Kings)، زمان‌های خشن (Harsh Times)، خرابکاری (Sabotage) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، بوده است. مکس لندیس نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bright را بر عهده داشته است. فیلم Bright داستان دو مامور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل اجرتون، را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. سرانجام در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگی این دو پلیس معمولی برای همیشه عوض شود. آن‌ها باید از یک الف محافظت و در کنار آن باید با اشخاص متعددی نیز مبارزه کنند.

ویل اسمیت، جوئل اجرتون، نومی راپاس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، کنت چوی، آیک بارینهولتز، برد ویلیام هنکه، داون اولیویری، الکس مراز، مت آلفردا، انریکه مورچیانو و جی هرناندس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bright حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، اسمیت و آیر در فیلم Suicide Squad همکاری کرده بودند که اسمیت در این فیلم نقش ددشات را بر عهده داشت.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *