دومین تریلر فیلم Dark Phoenix

مهر ماه امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. روز گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) را منتشر کرد. پس از آن شاهد حضور جسیکا چستین در برنامه جیمی فالون بودیم که در طول این برنامه و همانطور که انتظارش می‌رفت، دومین تریلر هفتمین قسمت از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شد. این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از جمله مشخص شده سرنوشت شخصیت میستیک با بازی جنیفر لارنس است و دید بهتری از این فیلم و اتفاقات آن را به طرفداران ارائه می‌دهد و خبر خوب نمایش قدرت دارک فینیکس در طول تریلر بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


فیلم Dark Phoenix یکی از دو فیلم مجموعه X-Men است که قرار است در طول سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما وضعیت فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) در حال حاضر شفاف و روشن نیست. طبق گفته دیزنی، مجموعه X-Men قرار است پس از تکمیل توافق با فاکس قرن بیستم به مارول استودیو سپرده شود و آن‌ها در مورد ریبوت یا عدم ریبوت آن تصمیم خواهند گرفت. با اینکه هنوز نقش چستین در فیلم Dark Phoenix رسما تایید نشده است، اما او در برنامه فالون اشاره کرد که ممکن است شخصیت یا شخصیت‌هایی از این مجموعه را به قتل برساند. چستین گفت:

من می‌توانم با اعضای X-Men مبارزه کنم و آن‌ها را شکست دهم و شاید بعضی از آن‌ها را بکشم. این یک فیلم بی رحم، اما سرگرم کننده است.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Dark Phoenix به کارگردانی سیمون کینبرگ، برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *