«دووین جانسون» Red One را برای آمازون می‌سازد

«دووین جانسون» با کمپانی فیلمسازی «سون باکس» فیلم «رد وان» (Red One) را برای آمازون تولید می‌کند. این پروژه با مضمون کریسمس به نویسندگی «کریس مورگان» و تهیه‌کنندگی جانسون به تولید می‌رسد. مورگان سابقه نویسندگی برای «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) با بازی جانسون را دارد.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما پروژه یک اکشن-ماجراجویی کمدی پرخرج در ژانر فیلم‌های کریسمس توصیف شده است. آمازون حضور شخصیت «بابا نوئل» در این فیلم را رد یا تأیید نکرده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند داستان فیلم حول محور یک سانتا است.

جانسون علاوه بر تهیه‌کنندگی قرار است یکی از بازیگران فیلم باشد. کارگردان فیلم هنوز معرفی نشده اما «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد آمازون به دنبال آغاز یک چندگانه است. انتظار می‌رود تولید فیلم در سال ۲۰۲۲ آغاز شود و کریسمس سال آینده به نمایش درآید.

«راک» آخرین بار در «جومانجی: مرحله بعدی» (Jumanji: The Next Level) دیده شده و تابستان امسال «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) و «گای آزاد» (Free Guy)‌ را روی پرده دارد. فیلم «وضعیت قرمز» (Red Notice) او برای نت‌فلیکس نیز در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. جانسون در حال حاضر مشغول بازی در فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» (Black Adam) برادران وارنر و دی‌سی است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *