«راتن تومیتوز» پس حمله‌ ترول‌ها امتیازات مخاطبین برای «کاپیتان مارول» را حذف کرد

پس از شکل‌گیری کمپینی برای تضعیف امتیازات «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در «راتن تومیتوز»، این وبسایت امتیازات فیلم را غیرفعال کرد. پیش از آنکه آمار «هیجانزدگی» هواداران برای «کاپیتان مارول» غیرفعال شود، فیلم دارای امتیاز ۲۹ درصد بود.

هرچند در روزهای گذشته گزارش شده بود که این آمار مربوط به «امتیاز مخاطبین» است، اما در واقع این امتیاز درصد هوادارانی را نشان می‌داد که برای دیدن فیلم مشتاق بودند. امتیاز مخاطبین در این وبسایت تا آغاز اکران فیلم فعال نمی‌شود.

هوادارانی که ادعا می‌کردند فیلم «کاپیتان مارول» را دیده و سپس به انتشار نقدهای منفی علیه فیلم اقدام می‌کردند، به ظاهر افرادی بودند که مخاطبین را به دیدن فیلم «شزم!» (Shazam!) در عوض «کاپیتان مارول» ترغیب می‌کردند. این نقدهای منفی چنان افزایش یافت که «زکری لیوای» ستاره‌ی فیلم «شزم!» هم واکنش نشان داد و اقدامات این دسته از افراد را محکوم کرد و گفت هیچ اشکالی ندارد که کسی طرفدار هر دو فیلم باشد. او این نقدهای منفی را فتنه‌جویانه، خلاف واقع و کاملاً جعلی خوانده بود.

لیوای در اینباره گفت: «به تمام کسانی که فکر می‌کنند به فیلم «شزم!»، به من و یا به استودیوی برادران وارنر لطفی می‌کنند، باید بگویم در اشتباهند. این کار کمکی به هیچکس یا هیچ چیز نمی‌کند.»

در سال‌های اخیر گروه‌های مشابهی از افراد سعی کرده بودند امتیازات «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را با ثبت نقدهای منفی تضعیف کنند. اتفاق مشابه دیگری نیز برای فیلم «پلنگ سیاه» مارول روی داد، هرچند که آن فیلم به کارگردانی «رایان کوگلر» در نهایت ۷۰۰ میلیون دلار در بازارهای داخی و ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و از هفت نامزدی اسکار سه جایزه را تصاحب کرد.

فیلم «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن»، «ساموئل جکسون» و «جود لا» هشتم ماه مارس روی پرده می‌رود. دیگر فیلم‌های استودیوی مارول در سال ۲۰۱۹ نیز شامل «آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ جولای می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *