سفر به دنیای جادویی دیزنی در تریلر جدید انیمیشن Encanto

والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Encanto را منتشر کرده است که در آن بیشتر با داستان، اتفاقات و همچنین دنیای جادویی این انیمیشن آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Encanto منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی انیمیشن موزیکال جدید دیزنی است که در طول تریلر بیشتر با شخصیت میرابل و خانواده مادریگال که اعضای خانواده دارای قدرت‌های جادویی هستند، آشنا می‌شویم. در تریلر جدید انیمیشن Encanto شاهد به خطر افتادن جادو هستیم و حالا میرابل در تلاش است تا این خانواده و همچنین جادو را نجات دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Encanto را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید انیمیشن Encanto

انیمیشن Encanto قرار است داستان یک خانواده خارق‌العاده به‌نام مادریگال را دنبال کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه‌ جادویی و در یک شهر پر جنب و جوش و در یک مکان شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده و زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودک در خانواده یک قدرت فوق‌العاده می‌بخشد، اما میرابل تنها عضو خانواده مادریگال است که دارای قدرتی نیست. اما زمانی‌که میرابل می‌فهمد انکانتو در خطر است، او به‌عنوان تنها عضو معمولی خانواده مادریگال، شاید آخرین امید این خانواده استثنایی نیز باشد.

استفانی بیاتریز، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine صداپیشگی میرابل مادریگال، نقش اصلی انیمیشن انکانتو را بر عهده دارد. مارسیا سیسیلیا بوترو، ویلمر والدراما، آداسا، دایان گررو، آنجی سپدا، رنزی فیلیز، مائورو کاستیلو و جسیکا داروو، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Encanto حضور دارند. بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردان‌های انیمیشن Zootopia وظیفه کارگردانی انیمیشن Encanto را بر عهده دارند.

انیمیشن Encanto قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) روی پرده‌های سینما برود و پس از ۳۰ روز اکران اختصاصی از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه لین-منوئل میرندا و کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته‌اند. همچنین میراندا روی نوشتن موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن افسون نیز نقش داشته است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *