«سوفیا دی مارتینو»: در سریال Loki «لیدی لوکی» نیستم

«سوفیا دی مارتینو» در قسمت دوم سریال «لوکی» (Loki) رسماً وارد «دنیای سینمایی مارول» شد. هرچند بسیاری با توجه به نحوه پیشرفت قصه معتقدند که او بازیگر نقش «لیدی لوکی» (Lady Loki) است، اما او در مصاحبه با «ورایتی» تأکید می‌کند که در حال بازی در نقش دیگری است. دی مارتینو می‌گوید «سیلوی» شخصیتی به کلی جدید است که برای این سریال خلق شده.

دی مارتینو به «ورایتی» می‌گوید: «سیلوی داستان پیشینه بسیار متفاوتی نسبت به لوکی داشته. این زن فرد متفاوتی است، و این از ابتدا برای ما واقعاً مهم بود. وقتی کیت [هرون کارگردان سریال] پس از انتخاب شدنم ایده را با من مطرح کرد، و کمی بیشتر در مورد شخصیت با من حرف زد، بسیار روشن شد که سیلویا سیلوی است. او «لیدی لوکی» کتاب‌های کامیک نیست. یعنی سریال از کتاب‌های کامیک الهام گرفته شده، اما این یک شخصیت جدید با پیشینه جدید است. بنابراین من می‌خواستم او را از آن خود کنم.»

دی مارتینو می‌گوید برای بازی در این سریال اجرای «تام هیدلستون» در نقش «لوکی» را بررسی کرده، اما در نهایت معتقد است که این دو شخصیت با یکدیگر تفاوت دارند.

این بازیگر اضافه می‌کند: «در طول سریال خواهید دید که تام و من کارهایی شبیه به هم انجام می‌دهیم، مثلاً خصوصیات جسمانی ما مشابه است یا حرکات ما در صحنه‌های مبارزه قرینه یکدیگر است. اما همه این کارها تعمداً صورت گرفته.»

در قسمت سوم «لوکی»، شخصیت سیلوی و لوکی با بازی هیدلستون به سیاره‌ای ناشناخته رفتند که درگیر جنگ بود. با توجه به نحوه پایان این اپیزود، انتظار می‌رود که دی مارتینو نقش حتی کلیدی‌تری در سریال ایفا کند.

دی مارتینو در بخش دیگری از این مصاحبه از تأثیر پاندمی کووید بر تولید سریال می‌گوید. او به یاد می‌آورد که تنها سه یا چهار هفته در سریال بازی کرده بود که پاندمی تولید پروژه را متوقف کرد اما می‌گوید این وقفه سبب شده که تأمل بیشتری بر روی صحنه‌هایی داشته باشد که تا آن زمان ضبط کرده بودند: «می‌دانم که کیت و نویسندگان بر روی خط داستانی بسیار بیشتر کار کردند وقتی نتیجه کارمان را دیدند. از جنبه شخصی، اینکه کمی فرصت برای فکر کردن ایجاد شد بسیار عالی بود. چون در ابتدای فیلمبرداری، همه‌چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتاد.»

این هفته شایعه بازگشت شخصیت «گامورا» با بازی «زویی سالدانا» در فصل بعدی «لوکی» شنیده شد. در این گزارش‌ها آمده است که سازمان «تی‌وی‌ای» در آینده «گامورا» را تعقیب خواهد کرد. «لوکی» برخلاف «وانداویژن» و «فالکن و سرباز زمستان» پتانسیل تولید فصل‌های بعدی و در پی آن بازگرداندن چهره‌های آشنا را دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *