فصل سوم سریال The Mandalorian در حال توسعه است

فصل دوم سریال «مندلوری» تا ماه اکتبر منتشر نمی‌شود اما مراحل پیش‌تولید فصل سوم اسپین‌آف «جنگ ستارگان» از هم اکنون در حال توسعه است.

«ورایتی» گزارش می‌دهد که «جان فاورو» خالق سریال «مندلوری» در حال نگارش فیلمنامه‌های فصل سوم سریال است و حوزه‌های هنری تولید از چند هفته قبل کار خود را آغاز کرده‌اند. بخش طراحی صحنه نیز از ۲۰ آوریل کار بر روی فصل سوم را از سر می‌گیرد. گزارش ورایتی از منبعی ناشناس درز شده است و دیزنی هنوز به صورت رسمی نه تولید فصل سوم را آغاز و نه تاریخ دقیق پخش فصل دوم را اعلام کرده است. نمایندگان دیزنی و لوکاس‌فیلم نیز حاضر به اظهارنظر در این باره نشده‌اند.

اطلاعات دیگری از فصل سوم در دست نیست اما همین گزارش برای ذوق‌زدگی هواداران «جنگ ستارگان» کافی است. دیزنی آمار بینندگان سرویس دیزنی+ را اعلام نکرده اما تردیدی وجود ندارد که فصل اول «مندلوری» که ۱۲ نوامبر از دیزنی+ پخش شد در موفقیت پلتفرم و گذر آن از مرز ۵۰ میلیون مشترک نقشی کلیدی ایفا کرد. دیزنی می‌گوید دنیای «جنگ ستارگان» در سال‌های آینده در تلویزیون گسترش پیدا می‌کند.

فصل دوم «مندلوری» تحت تأثیر ویروس کرونا قرار نگرفت فیلمبرداری آن پیش از تعطیلی موقت پروژه‌ها به پایان رسید و همچنان قرار است در ماه اکتبر روی ایر برود. در اپیزودهای جدید «بیل بر» و «مایکل بی» حاضر خواهند شد و «روزاریو داسن» برای اولین بار شخصیت «آسوکا تانو» را در پروژه‌ای لایو-اکشن بازی می‌کند.

در پایان فصل اول «مندلوری» با «طفل» یا «بیبی یودا» رهسپار شد تا سیاره‌ای امن جستجو کند. «جیانکارلو اسپوزیتو» نیز در فصل دوم نقش «ماف گیدین» را بازی می‌کند که در پایان اپیزود پایان فصل اول فاش شد «دارک‌سیبر» را در اختیار دارد. او به تازگی در مصاحبه با ورایتی گفته است که در فصل دوم صحنه‌های نبرد بسیاری با شمشیر وجود دارد.

دیزنی علاوه بر «مندلوری» در حال توسعه‌ی سریال دیگری در دنیای «جنگ ستارگان» با بازی «یوان مک‌گرگور» و شخصیت «اوبی-وان» و نیز اسپین‌آف «روگ وان» (Rogue One) برای دیزنی+ است. اخیراً گزارش شد که «استلان اسکارزگارد» و «کایل سالر» در پروژه‌ی دوم ظاهر خواهند شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *