فیلمبرداری سریال The Witcher نت‌فلیکس به پایان رسید

فیلمبرداری فصل اول سریال «ویچر» (The Witcher) شبکه‌ی نت‌فلیکس رسماً به پایان رسید. شورانر این سریال که از مجموعه رمان‌های فانتزی محبوبی به همین نام اقتباس می‌شود «لارون اس هیسریچ» خواهد بود. «هنری کویل» که نقش «گرالت» را بازی کرده و شورانر سریال روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی پایان فیلمبرداری را اعلام کردند.

کویل با ارسال تصویری از پشت صحنه، در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «فیلمبرداری «ویچر» بالأخره به پایان رسید. اگرچه پوستم در اینجا در حال کنده شدن است اما سفری شگفت‌انگیز را تجربه کردم! بازیگران و عوامل سریال به سختی تلاش کردند و بهترین عملکردشان را نشان دادند. به همه‌ی شما افتخار می‌کنم.» کویل در ادامه از کسانی که موجب شدند «گرالت» به تصویر کشیده شود قدردانی می‌کند.

تاکنون اطلاعات دقیقی از داستان و شخصیت‌های سریال منتشر نشده و هواداران تنها تصاویری از کویل با موهای خاکستری گرالت و ویدیوهای تست بازیگری را دیده‌اند. هیسریچ سپتامبر سال گذشته اطمینان خاطر داده بود که این ویدیوها حاوی اسپویلر نیستند.

وی در صفحه‌ی توئیتر خود نوشته بود: «معمولاً وقتی بازیگری برای یک سریال انتخاب می‌شود مسئول کستینگ صحنه‌هایی از فیلمنامه‌ی پایلوت را به او می‌دهد و از تست بازیگری می‌گیرد. با این حال، از آنجا که کستینگ ما بین‌المللی است و این یعنی ارسال ایمیل‌ها و ویدیوهای ضبط‌شده از خود، و از آنجا که مطلعیم اینترنت راز نگه‌دار نیست، گروه نویسندگان صحنه‌های به کلی تازه‌ای برای شخصیت‌های اصلی خلق کردند. این صحنه‌ها برای نمایش دقیق لحن، شور و هیجان، عمق و احساسی که از گرالت و دوستان می‌خواستیم بودند… همین و بس! این تصاویر حاوی اسپویلر نیستند.»

هیسریچ شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی در مورد پایان فیلمبرداری نوشت: «این هم از فصل اول! در حال حاضر آنقد موهایم خاکستری شده که بتوانم خودم نقش گرالت را بازی کنم، اما امسال بهترین سال زندگی من بود. از نویسندگان، بازیگران، و عوامل بی‌نظیری که برای زندگی بخشیدن به کانتیننت سخت کوشیدند سپاسگزاری می‌کنم…»

بنابراین در ماه‌های آینده باید منتظر انتشار اولین تریلر رسمی از فصل اول «ویچر» باشیم.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *