فیلم Black Widow ماجراهای ناتاشا رومانوف در بوداپست را نشان خواهد داد

وقتی مارول اعلام کرد که حوادث فیلم Black Widow (بیوه‌ی سیاه) پس از وقایع فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) رخ می‌دهد، بسیاری از طرفداران کنجکاو بودند که بدانند این فیلم ابرقهرمانی قصد روایت چه داستانی را دارد. هر چه باشد در ماجراجویی انفرادی این کاراکتر قطعاً باید به بررسی سرآغاز داستان و البته حوادث بوداپست پرداخته شود. نخستین‌بار در فیلم The Avengers (انتقام‌جویان) به پایتخت کشور مجارستان اشاره می‌شود و متوجه می‌شویم که کلینت بارتون در آن‌جا با ناتاشا رومانوف دیداری داشته و این کاراکتر را به استخدام سازمان شیلد درآورده است. حالا در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسکارلت جوهانسون در کتاب Black Widow: The Official Movie Special Book تأیید می‌کند که نهایتاً در فیلم «بیوه‌ی سیاه» معلوم می‌شود در بوداپست چه حوادثی رخ داده است.

اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف در این‌باره اذعان داشت: «همه‌ی ما توافق کردیم که باید بدانیم در بوداپست چه اتفاقی رخ داده است. ماجرا به زمانی باز می‌گردد که جاس ویدیون برای خلق یک لحظه‌ی جذاب و خنده‌دار بین هاوک‌آی و بیوه‌ی سیاه یک دیالوگ اضافی را به فیلم The Avengers افزود؛ طوری‌که کلینت بارتون و ناتاشا رومانوف در مورد گذشته‌ی خود صحبت می‌کنند و این به یک پیام پنهانی تبدیل می‌شود که طرفداران می‌توانند درباره‌ی آن نظریه‌پردازی کنند. ما فکر کردیم که اگر به بوداپست برنگردیم و متوجه نشویم که در آن‌جا واقعاً چه اتفاقی افتاده است، مردم قانع نخواهند شد. برای من این سوال پیش آمده بود که چه اتفاقی در آن‌جا رخ داده است.» این هنرپیشه‌ی آمریکایی در پایان خاطر نشان می‌کند که «فیلم Black Widow درباره‌ی حوادثی نیست که در بوداپست اتفاق افتاد، بلکه یک نقطه‌ی آغاز برای ما است که متوجه بار سنگینی شویم که ناتاشا رومانوف به دوش می‌کشد».

به نظر می‌رسد که طرفداران نهایتاً می‌توانند متوجه حوادث بوداپست شوند و این خوشبختانه به معنای حضور افتخاری جرمی رنر، بازیگر نقش هاوک‌آی در فیلم Black Widow خواهد بود. حالا باید امیدوار باشیم که این فیلم ابرقهرمانی از ماجراهای دیدار ناتاشا رومانوف با سرباز زمستان نیز پرده بردارد. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون، ویلیام هرت در نقش تادئوس راس، ریچل وایس در نقش ملینا، ری وینستون در نقش دریکوف، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک و الیور ریچرز از بازیگرانی هستند که در فیلم «بیوه‌ی سیاه» به ایفای نقش می‌پردازند. کیت شورتلند، کارگردان فیلم‌های Somersault (پشتک)، Berlin Syndrome (سندرم برلین) و Lore (لوره)، سکان هدایت فیلم Black Widow را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی این فیلم ابرقهرمانی را اریک پیرسون به رشته‌ی تحریر درآورد.

تانی کال

برگرفته از ComicBookMovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *