فیلم Hotel Transylvania: Transformania چند هفته زودتر در آمریکا اکران خواهد شد

سونی اکران فیلم انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا: ترنسفورمینیا» (Hotel Transylvania: Transformania) را به جای ۶ آگست در تاریخ ۲۳ ژوئیه آینده (۱ مرداد ماه ۱۴۰۰) به اکران سینماهای آمریکای شمالی درمی‌آورد.

این فیلم در تاریخ ۶ آگست باید با فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» و برادران وارنر رقابت می‌کرد. اما در تاریخ اکران جدیدش باید با فیلم ترسناک «پیر» (Old) «ام. نایت شیامالان» و یونیورسال رویارو شود.

فیلم انیمیشن سونی در تاریخ جدید یک هفته پیش از «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» دیزنی روی پرده می‌رود. «ترنسفورمینیا» در این آخر هفته با «اسپیس جم: میراث جدید» (Space Jam: A New Legacy) برادران وارنر که از شبکه‌ی HBO Max نیز پخش خواهد شد و «سیندرلا» (Cinderella) دیگر فیلم استودیوی سونی رقابت کند.

چندگانه‌ی «هتل ترنسیلوانیا» از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت چهارم فیلم توسط «جنیفر کلوسکا» و «درک درایمن» کارگردانی شده و نویسنده‌ی آن «گندی تارتاکوفسکی» بوده است.

سونی پیکچرز اخیراً اعلام کرده است که فیلم‌هایش را پس از نمایش در سالن‌های سینما به صورت انحصاری از نت‌فلیکس پخش می‌کند. این استودیو اولین تفریح‌گاه‌هایش را نیز بر اساس برندهایی که در مالکیت دارد احداث خواهد کرد. شهر بازی «هتل ترنسیلوانیا» قرار است یکی از این تفریح‌گاه‌ها و پارک‌های آبی خواهد بود.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *