«متیو پری» تاریخ فیلمبرداری ویژه‌برنامه Friends را اعلام کرد

پس از ماه‌ها تأخیر، ویژه‌برنامه‌ی سریال «دوستان» تا چند ماه آینده تولید خواهد شد. «متیو پری» یکی از ستارگان سریال می‌گوید این پروژه قرار است در ماه مارس آینده جلوی دوربین برود. پاندمی ویروس کرونا چندین بار ضبط این ویژه‌برنامه با حضور عوامل و بازیگران را به تأخیر انداخته است.

این گردهمایی قرار بود در ماه مارس گذشته با حضور مخاطبین حاضر در استودیو فیلمبرداری شود، اما با تعطیلی هالیوود به دنبال شیوع کرونا، برنامه‌های سازندگان به تعویق افتاد. «باب گرین‌بلات» مدیر کمپانی «وارنرمیدیا» در ماه می گذشته گفت که امیدوار است این پروژه را تا پایان تابستان ضبط کنند اما این اتفاق هنوز روی نداده.

پری در شبکه‌ی اجتماعی نوشت که همبازیانش سال شلوغی را پیش رو دارند. او می‌گوید: «ویژه‌برنامه‌ی «دوستان» برای فیلمبرداری در ابتدای ماه مارس در نظر گرفته شده. به نظر می‌رسد که سال شلوغی پیش رو داشته باشیم. و چه بهتر که این‌گونه است.»

پری در این پروژه به «کورتنی کاکس»، «جنیفر انیستون»، «لیسا کودرو»، «مت له‌بلانک»، و «دیوید شویمر» ملحق خواهد شد. این ویژه‌برنامه قرار است در استودیویی تولید شود که اپیزودهای سریال «دوستان» ضبط شده بود.

ویژه‌برنامه‌ی دیدار مجدد عوامل «دوستان» اولین بار در ماه فوریه سال گذشته تأیید و اعلام شد که همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد. پیش‌تر گزارش شده بود که وارنرمیدیا برای قرار دادن مجموعه‌ی کامل سریال «دوستان» در این شبکه‌ی جدید بیش از ۴۰۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. این سریال سیت‌کام در سال ۲۰۰۴ به پایان رسید.

کارگردانی ویژه‌برنامه به «بن وینستون» تهیه‌کننده‌ی شوی «جیمز کوردن» سپرده شده است. انیستون، کاکس، کودرو، له‌بلانک، پری و شویمر به همراه «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» نویسندگان سریال از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *