رئیس Take-Two – کمپانی‌ ناشر عناوین مهمی چون سری Grand Theft Auto و عنوان آینده Red Dead Redemption 2 – به‌تازگی اعلام کرده که شرایط را برای اضافه کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای بیشتر به بازی‌هایشان مناسب می‌بیند.

بر اساس اظهارات استراوس زلنیک، Take-Two بر خلاف برخی ناشرها به طور جدی به اضافه کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی‌های خود فکر نمی‌کند و هر چند شرایط را برای اینکار مناسب می‌بیند اما قصد ندارد عناوین خود را از آیتم‌های پولی اختیاری پر کند.

“همیشه نمی‌توانید همه چیز را به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید، اینکار توجیه تجاری ندازد. اما سعی ما این هم نیست که از هر محل کسب درآمدی بیشترین استفاده ممکن را ببریم. نگرانی من این است که اگر اینکار را انجام دهیم مصرف‌کنندگان متوجه می‌شوند. حتی ممکن است متوجه نباشند که از این موضوع باخبر هستند اما با این حال این را حس می‌کنند.”

GTA Online و GTA 5، که تعداد نسخه‌های فروخته شده آن به فروشگاه‌های سراسر جهان با توجه به آخرین آمار به 80 میلیون رسیده، همچنان از مهم‌ترین منابع درآمدزایی دیجیتالی Take-Two به حساب می‌آیند.

تمامی محتویات GTA Online به‌صورت رایگان عرضه می‌شوند اما بازیکنان می‌توانند با خرید آیتم‌هایی اختیاری به نام Shark Card در صورت ناتوانای در کسب پول درون بازی، آیتم های و اتومبیل ها را با پول واقعی خریداری نمایند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، زلنیک در ادامه صحبت‌های خود تاکید می‌کند که Take-Two به اندازه برخی از کمپانی‌های رقیب بر روی پرداخت‌های درون برنامه‌ای تمرکز نخواهد کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که با وجود تمرکز بر روی کسب درآمد بیشتر از هر کاربر، این ناشر به گونه‌ای عمل کند که این موضوع تاثیر منفی بر روی تجربه کاربران نداشته باشد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *