«ناتالی پورتمن» از بازگشت به Thor و علت غیبت «جین فاستر» در Ragnarok می‌گوید

«ناتالی پورتمن» می‌گوید برای بازگشت به چندگانه‌ی «ثور» مارول هیجان‌زده است. بازیگر ۳۸ ساله در قسمت چهارم «ثور» که «عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) نام گرفته، بار دیگر نقش «جین فاستر» دانشمند را ایفا می‌کند.

پورتمن در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید برای بازگشت به این نقش لحظه‌شماری می‌کند: «آن‌ها نزد من آمدند و ایده‌های‌شان را مطرح کردند و گفتند: «ایده‌ای برای شخصیت شما داریم که در کتاب‌های مصور وجود دارد و جین تبدیل به «بانو ثور» می‌شود. گفتم: «این بسیار هیجان‌انگیز است!»

پورتمن در فیلم‌های «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» نقش «جین فاستر» را بازی کرده، اما در قسمت سوم «ثور» که تحت عنوان «ثور: رگنراک» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» اکران شد غایب بود. او در مورد این غیبت می‌گوید: «روشن است که به خاطر محل وقوع داستان [در «رگنراک»] در فیلم حضور نداشتم. داستان روی زمین نمی‌گذشت، در حالی که جین روی زمین ساکن است.»

ژوئن گذشته در نمایشگاه کامیک-کان بازگشت وایتیتی، و «کریس همسورث» در کنار پورتمن در قسمت چهارم «ثور» تأیید شد. وایتیتی کارگردان «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) که جایزه‌ی مردمی جشنواره‌ی تورنتو را هم دریافت کرده، در مصاحبه با ام‌تی‌وی نیوز تأکید می‌کند که داستان بر روی چه شخصیتی تمرکز خواهد کرد: «شخصیت کریس. فیلم در مورد شخصیت «ثور» است و [کریس] نقش آن را بازی می‌کند، فیلم در مورد «ثور» است. [ناتالی پورتمن] هم در آن نقشی دارد.»

بنابراین نوامبر سال ۲۰۲۱ (آبان ماه ۱۴۰۰) پورتمن در قسمت چهارم چندگانه‌ی «ثور» در کانون توجه قرار ندارد. با این حال، وایتیتی می‌گوید شخصیت ناتالی تنها نسخه‌ی زن ابرقهرمان جنگجوی «کریس همسورث» نیست: «او را «ثور زن» نمی‌نامند. در کتاب‌های مصور او «ثور نیرومند» (Mighty Thor) است.»

فیلم «لوسی در آسمان» (Lucy in the Sky) پورتمن نیز که در جشنواره‌ی تورنتو با استقبال چندان گرمی مواجه نشد از هفته‌ی آینده اکران خواهد شد. او چهارشنبه شب در مراسم فرش قرمز فیلم در لس آنجلس به ورایتی می‌گوید: «فیلم بسیار پیچیده‌ای بود. از اینکه افراد بسیار زیادی باید در تولید فیلم مشارکت می‌کردند بهت‌زده شدم. لباس‌های فضانوردی واقعی حدود ۱۳۶ کیلوگرم وزن دارند، آن‌ها باید بسیار قوی باشند زیرا در فضا حالت بی‌وزنی وجود دارد و نیرویی که در مقابل شما مقاومت می‌کند بسیار شدید است. تجربه‌ای دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز بود و رؤیای دوران کودکی‌ام به نحوی تحقق یافت.»

«ثور: عشق و آذرخش» نوامبر سال ۲۰۲۱ در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *