نیومی اسکات به ریبوت Charlie’s Angels پیوست

نیومی اسکات ستاره فیلم سینمایی شکست خورده Power Rangers به فیلم بازآفرینی Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) کمپانی سونی پیکچرز پیوسته است؛ گزارش های تازه منتشر شده این خبر را تایید کرده اند. خانم الیزابت بنکس (Pitch Perfect 2) کسی است که بر روی صندلی کارگردانی این فیلم می نشیند، فیلمی که قرار است در تابستان ۲۰۱۹ پا به گیشه بگذارد. تصویربرداری این عنوان ریبوت قرار بود در ماه آوریل سال جاری آغاز شود، ولی فعلا خبری از شروع فاز تولید نیست.

فرشتگان چارلی در اصل عنوان یک سریال است که طی دهه ۷۰ میلادی پخش، و سپس دو مرتبه ریبوت شد: نخست در سال ۲۰۰۰ فیلمی با این عنوان ساخته شد، با نقش آفرینی کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو که قسمت دوم آن سال ۲۰۰۳ پا به گیشه گذاشت؛ و سپس در سال ۲۰۰۱ بصورت یک مجموعه تلویزیونی خیلی کوتاه درآمد. حال این فرشتگان قرار است با حال و هوایی تازه، و بازیگرانی جدید دوباره پا به سینما بگذارند، و حالا اینطور به نظر می رسد که Charlie’s Angels سومین فرشته خودش را هم پیدا کرده باشد.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی That Hashtag Show خانم نیومی اسکات (قرار است در فیلم لایو-اکشن Aladdin کمپانی دیزنی بازی کند) به کریستن استوارت دیگر ستاره این فیلم پیوسته، لوپیتا نیونگو (Black Panther) نیز هنوز در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است. طبق این گزارش، تولید فیلم با چند ماه تاخیر در سپتامبر سال جاری آغاز می شود، انتظار می رود که ﻓﯿﻠﻢبرداری در ژانویه ۲۰۱۹ به پایان برسد. تیم تولید برای ﻓﯿﻠﻢبرداری در شهر برلین کشور آلمان گرد هم می آیند.

ﻓﯿﻠﻢنامه ریبوت Charlie’s Angels در اصل توسط Evan Spiliotopoulos (دیو و دلبر، هرکول) نوشته شده، اما دیوید آبرن آن را بازنویسی کرده، سپس هم توسط کارلو بِرنارد و دوگ میرو (سریال نارکس، دیوار بزرگ، شاهزاده فارسی: شنهای زمان) دوبـاره نویسی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، اما اگر تولید واقعا در مـاه سپتامبر آغاز شود ما خیلی زود اطلاعات بیشتری از آن بدست خواهیم آورد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *