وزیر ارشاد گفت «عصبانی نیستم» اکران نمی‌شود!

در حالی که دو هفته پیش قرارداد نمایش فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» در شورای صنفی نمایش بسته شد، امروز نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد که وزیر ارشاد از اکران نشدن «عصبانی نیستم» خبر داده است. با انتشار صحبت‌های پژمانفر، سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که فردا درباره اکران فیلمی که قرارداد نمایش آن ثبت شده، مجددا تصمیم گیری خواهد شد.

پس از تلاش‌های رسانه‌های اصولگرا برای ایجاد فضای منفی علیه اکران فیلم «عصبانی نیستم»، امروز نصرالله پژمانفر نایب رییس اصولگرای کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نمایش این فیلم سینمایی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: « طی صحبتی که امروز با وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس داشتم، ایشان اطلاع دادند که این فیلم سینمایی اکران نخواهد شد.»

با انتشار صحبت‌های نصرالله پژمانفر بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های منفی بسیاری به اظهارات نایب رییس کمیسیون فرهنگی نشان دادند و برخی اعلام کردند که اگر ارشاد جلوی اکران این فیلم سینمایی را بگیرد، استقلال این وزارتخانه تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در واکنش به صحبت‌های پژمان‌فر به نقد سینما گفته که فردا و در جلسه شورای صنفی نمایش، درباره نمایش و یا عدم نمایش «عصبانی نیستم» تصمیم گیری خواهد شد.

پیش از این و در سال 93 هم فیلم «عصبانی نیستم» با وجود ثبت قرار داد نمایش، به دلیل فشارهای سیاسی نتوانست در سینماهای کشور به روی پرده برود. تا فردا باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت ارشاد برای دومین بار تسلیم فشارها خواهد شد، یا این بار پای مجوز خود می ایستد؟

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *