ویدیوی جدید فیلم Venom مبارزات این شخصیت را نشان می‌دهد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی رسمی جدیدی از فیلم Venom (ونوم) با محوریت مبارزات فیلم منتشر شده است. در این ویدیو یک صحنه اکشن فیلم نمایش داده می‌شود که در طی آن گروهی به دنبال متوقف کردن ادی براک با بازی تام هاردی و باز پس گیری سیمبیوت از او هستند، اما او در ادامه به ونوم تبدیل می‌شود و با سربازانی که در این منطقه وجود دارند، مبارزه می‌کند و آن‌ها را شکست می‌دهد. اواخر ماه گذشته نیز اولین ویدیوی رسمی فیلم ونوم منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


ماه گذشته، درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom تایید و اعلام شد که طبق آن و برخلاف انتظارات، فیلم ونوم با درجه سنی PG-13 به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین مدت زمان این فیلم مورد انتظار هم حدود ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. گفته می‌شود که این فیلم با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تولید شده است. فیلم Venom قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد و دنیای اختصاصی خود را بدون شخصیت مرد عنکبوتی خواهد داشت.

تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ونوم را بر عهده داشته‌اند. نقدهای فیلم Venom قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۹ مهر) و یک روز پیش از اکران فیلم در بریتانیا، آلمان و کره جنوبی، منتشر شود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *