پیوستن اما لاهانا به بازیگران سریال Cloak & Dagger

چندی پیش بود که تیزر کوتاهی از مجموعه تلویزیونی جدید بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه فری فورم یعنیسریال Cloak & Dagger (شنل و خنجر) به همراه تاریخ قطعی‌ای برای آغاز پخش آن، منتشر شد. حال در جدیدتریناخبار سینما و تلویزیون، اما لاهانا، بازیگر سریال Hellcats (هل‌کتس) و سریال Haven (پناهگاه) اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود به طور رسمی اعلام کرد که او قرار است در سریال شنل و خنجر حضور داشته باشد و نقشی را ایفا کند.

این بازیگر بااستعداد ۳۳ ساله که در نیوزیلند متولد شده است، در جدیدترین توییت خود در صفحه رسمی‌اش ذوق و شوق بسیار زیاد خود را از اینکه قرار است در آینده‌ای نزدیک بخشی از یکی از جدیدترین پروژه‌های کمپانی مارول باشد، ابراز کرد. اگرچه او در بین صحبت‌های خود هیچ حرف و نشانه‌ای از اینکه قرار است چه نقشی را در سریال شنل و خنجرایفا کند، به میان نیاورده است، اما بر اساس صحبت‌هایی که به میان آمده، به نظر می‌رسد ایفای یکی از نقش‌های اصلی را قرار است به او بسپارند. اما لاهانا در صفحه توییتری خود اینگونه هیجان خود را نسبت به این پروژه ابراز کرد:

از اینکه قرار است در آینده‌ای بسیار نزدیک عضوی از دنیای گسترده کمپانی مارول باشم، فوق‌العاده هیجان‌زده هستم و ذوق دارم. در حال حاضر هنوز نمی‌توانم هیچ اطلاعات خاصی از شخصیتی که قرار است ایفا کنم به شما دوستان بدهم. اما از ته دل امیدوارم به همان اندازه که من او را دوست دارم، شما هم این کاراکتر را دوست داشته باشید.

اگرچه اغلب بینندگان تلویزیونی و سینما دوستان ممکن است اما لاهانا را به‌خاطر نقشی که در دو سریال پناهگاه و هل‌کتس داشت به یاد بیاورند، اما طرفداران مجموعه Power Rangers (پاور رنجرز) بیشتر او را به خاطر نقشی که در نسخه سال ۲۰۰۴، یعنی سریال Power Rangers Dino Thunder (پاور رنجرز دینو تاندر) به نام پاور رنجر زرد داشت، می‌شناسند.

طبق اطلاعات منتشر شده، پخش فصل اول این سریال قرار است از روز پنج‌شنبه، ۷ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۷ خرداد ۱۳۹۷) از شبکه فری‌فورم آغاز شود. همچنین قرار است دو قسمت ابتدایی این سریال به‌صورت یک قسمت ویژه دو ساعته، در این تاریخ به روی آنتن شبکه فری‌فورم شبکه فری‌فورم که زیر مجموعه شبکه ABC است، برود. فصل اول سریال Cloak & Dagger در ۱۰ قسمت تولید شده که قرار است در طول تابستان سال آینده از شبکه فری‌فورم منتشر شود. اولیویا هولت و اوبری ژوزف به ترتیب نقش‌های تندی بوون ملقب به خنجر و تایرون جانسون ملقب به شنل را در سریال Cloak & Dagger بر عهده دارند و در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر هولت و ژوزف، آندرئا روث، گلوریا روبن، جیمز سایتو و جی.دی. اورمور، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. کار ساخت سریال Cloak & Dagger نیز بر عهده جو پوکاسکی، نویسنده سریال Heroes (قهرمان‌ها) و سریال Daredevil (دردویل) بوده است.

تانی کال

برگرفته از ComicBookMovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Cloak & Dagger

    پایان فیلمبرداری سریال Cloak & Dagger

    پایان فیلمبرداری سریال Cloak & Dagger طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﻓﯿﻠﻢبرداری فص…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *