پیوستن نویسندگان فیلم Transformers 7 به سریال سوپرمن مایکل بی جردن

مایکل بی جردن در حال همکاری با دی سی برای ساخت سریالی براساس نسخه وال زاد سوپرمن است و حالا نویسندگان و نام این سریال مشخص شده است.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه ریبوت فیلم Superman با همکاری برادران وارنر، دی سی و بد ربات و به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز در دست ساخت است، اما پروژه دیگری از دنیای سوپرمن و براساس نسخه وال زاد توسط مایکل بی جردن قرار است برای HBO Max تولید شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این پروژه منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پروژه سوپرمن مایکل بی جردن قرار است یک سریال محدود با نام Val Zod باشد که توسط استودیوی Outlier Society که به جردن تعلق دارد، تولید خواهد شد.

مایکل بی جردن کارگردان فیلم Creed 3

برخلاف ریبوت فیلم سوپرمن که قرار است شخصیت کال ال در آن رنگین پوست شود، وال زاد در دنیای کمیک که از زمین 2 است، شخصیتی سیاه پوست است که در آن آخرین فرزند کریپتون است و حالا به مرد پولادین در زمین تبدیل شده است. همچنین دارنل متایر و جاش پیترز، نویسندگان فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال سوپرمن را بر عهده داشته باشند. بااین‌حال، هنوز حضور کارگردانی در سریال Val Zod تایید نشده و مشخص نیست نقش وال زاد را چه کسی بازی می‌کند.

البته جردن درنهایت ممکن است نقش سوپرمن را در سریال Val Zod بازی کند، اما او فعلا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار الیزابت راپوسو و استفانو آگوستو در این پروژه حضور دارد. سریال سوپرمن قرار است برای شبکه HBO Max تولید شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست و انتظار می‌رود یکی از پروژه‌های با اولویت بالا این شبکه آنلاین باشد. همچنین سریال Val Zod ارتباطی با فیلم جدید سوپرمن ندارد و این دو پروژه، قرار است دو اثر کاملا متفاوت باشند.

مایکل بی جردن پیش از این نقش اریک کلیمانگر را در فیلم Black Panther بازی کرده بود و اخیرا در فیلم A Journal for Jordan به کارگردانی دنزل واشنگتن جلوی دوربین رفته است. جردن همچنین قرار است برای بازی در فیلم Creed 3 نیز بازگردد که او قرار است وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Creed را نیز بر عهده داشته باشد که این اولین تجربه کارگردانی جردن خواهد بود.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *