ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ در فیلم سینمایی Birds of Prey ﺩﯼﺳﯽ حضور نخواهد داشت

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، اینطور به نظر می رسد که ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ در فیلم سینمایی Birds of Prey کمپانی وارنر بروس حضور ندارد. بعد از حضور درخشان مارگو رابی در فیلم سینمایی Suicide Squad (جوخه انتحار)، کمپانی WB حساب ویژه ای بر روی آینده هارلی کویین در دنیای سینمایی ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) باز کرده است. آنها تعدادی پروژه احتمالی را برای وی توسعه دادند، اما خود رابی به یکی از این پروژه ها علاقه بیشتری دارد؛ فیلم سینمایی Birds of Prey. خانم ﮐﺮﯾﺴﺘﯿﻨﺎ ﻫﺎﺩﺳﻦ (بامبلبی ۲۰۱۸) ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ این فیلم را نوشته است و ﺑﺖﮔﺮﻝ هم در داستان آن حضور دارد. کاری که این نویسنده با ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ Birds of Prey انجام داد باعث شد که استودیو نگارش ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ Batgirl را هم به وی بسپارد.

به جز هارلی و بارابارا گوردون، هنوز اطلاعی از دیگر شخصیت های حاضر در فیلم سینمایی Birds of Prey نداریم. ما به تازگی شنیده ایم که خانم ﮐﺘﯽ ﯾﺎﻥ قرار است پشت صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. اگر تصویربرداری فیلم جدید از اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ آغاز شود، بزودی نام تمام بازیگران فیلم فاش خواهد شد. ولی طرفداران نباید انتظار حضور ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ را داشته باشند.

ﺁﻣﺒﺮﺗﻮ ﮔﻮﻧﺰﺍﻟﺲ که همواره یک منبع خبری قابل اعتماد برای ما بوده است، در صفحه توییتر خودش گزارشی در مورد انتخاب بازیگر برای شخصیت ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ فیلم سینمایی Birds of Prey منتشر کرد، که فاش بواسطه آن شد این شخصیت اصلا در فیلم حضور ندارد؛ طبق اطلاعاتی که وی از منابع خودش به دست آورد، هیچ بازیگری در حال تست دادن برای ایفای نقش ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ نیست چون او در فیلم حضور ندارد. پس اگر این حرف ها درست باشند، فعلا قرار نیست ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ دیداری با دیگر قهرمان های ﺩﯼﺳﯽ داشته باشد و همچنین نشان می دهد که حداقل تا چند سال آینده خبری از نسخه سینمایی این شخصیت نخواهد بود.

عدم حضور ﺯﻥ ﮔﺮﺑﻪﺍﯼ در فیلم Birds of Prey تایید شد، اما ﮔﻮﻧﺰﺍﻟﺲ در مورد شخصیت قناری سیاه حرفی نزد و حضورش را تکذیب نکرد. او عضو قدیمی بسیاری از تیم های کمیک بوکی خانم ها بوده است، پس انتظار می رود که در این فیلم حضور داشته باشد. البته فقط انتظارش را داریم و هنوز کسی بطور رسمی صحبتی از این شخصیت نکرده، حتی تاکنون گزارش دقیقی درباره احتمال ورودش به DCEU منتشر نشده است، پس فقط در حد احتمال است.

طبق تازه ترین شنیده ها، تصویربرداری فیلم سینمایی کمیک بوکی Birds of Prey در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. با این حساب پرندگان شکاری ﺩﯼﺳﯽ فیلم بعدی DCEU پس از اکـران Wonder Woman 2 خواهد بود — که اواخر سال ۲۰۱۹ پا به گیشه می گذارد. فعلا اطلاعات خاصی از این فیلم نداریم، اما شنیده شده که تمام عوامل فیلم خانم هستند — البته بعد از موفقیت اولین فیلم واندر وومن شنیدن چنین چیزی اصلـا عجیب نیست. اینطور که به نظر می رسد، هارلی کویین شرور این فیلم است و دختر خفاشی قهرمان آن. ظاهرا باربارا گوردون قرار است بواسطه فیلم Birds of Prey پا به DCEU بگذارد و سپس برای فیلم انفرادی خودش بازگردد (که ﮐﺮﯾﺴﺘﯿﻨﺎ ﻫﺎﺩﺳﻦ در حال نگارش ﻓﯿﻠﻢنامه آن است).

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *