آغاز ﻓﯿﻠﻢبرداری فصل دوم سریال American Gods

ﻓﯿﻠﻢبرداری دومین فصل از سریال American Gods با تیمی متفاوت آغاز شد؛ خالقین سریال مایکل گرین و ﺑﺮﺍﯾﺎﻥ ﻓﻮﻟﺮ در فصل نخست یک کار استثنایی انجام دادند و رمان مشهور ﻧﯿﻞ ﮔﯿﻤﻦ را به تلویزیون آوردند، و بخاطر همین کار خودشان هم مورد تحسین قرار گرفتند. سریال حتی با کمک های خود نویسنده داستان، آقای گیمن توانست پا فراتر از کار اصلی بگذارد. اما در حالی که نویسنده طی فصل نخست بیشتر حکم یک مشاور را داشت، این بار توانسته دست بیشتری در توسعه سریال ببرد.

اواخر سال گذشته گرین و فولر اواخر به خاطر ایده های متفاوتی که داشتند از American Gods خارج شدند. با توجه به تحسین برانگیز بودن سریال و وجود روح حقیقی کتاب ها در حوادث نسخه تلویزیونی، طرفداران و فعالان این صنعت با شنیدن خبر خروج دو شورانر سریال خیلی شوکه شدند. و در حالی که ما شاید هرگز نفهمیم واقعا چه اتفاقـی افتاده، وقتی اعلام شد گیمن نقش پررنگ تری در شکل دهی فصل دوم دارد، کمی آرام تر شدیم. حال ما می توانیم اولین نگاه خودمان را به چهره های آشنا و همچنین تازه سریال داشته باشیم، تولید فصل دوم هم آغاز شده است.

تازه ترین گزارش های منتشر شده تایید می کننده که فصل دوم American Gods مانند فصل نخست در هشت اپیزود تولید می شود و در سال ۲۰۱۹ موفق به تماشای آن خواهیم شد. اولین اپیزود از فصل جدید نیز توسط ﮐﺮﯾﺲ ﺑﯿﺮﻥ (Star Trek: Discovery و Hannibal) کارگردانی خواهد شد. در کنـار اعلام اینکه تولید فصل ۲ اکنون آغاز شده، نیل گیمن یک عکس جدید از تیم سریال را در صفحه توییتر خودش به اشتراک گذاشت.

American Gods

در تصویر می توانیم ﯾﺘﯿﺪ ﺑﺪﺍﮐﯽ (ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺑﻠﻘﯿﺲ)، ﺭﯾﮑﯽ ﻭﯾﺘﻞ (ﺷﺪﻭ ﻣﻮﻥ) را سمت راست گیمن و ﺍﯾﺎﻥ ﻣﮏﺷﯿﻦ (ﺁﻗﺎﯼ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ) و ﻣﻮﺳﯽ ﮐﺮیش (ﺟﻦ) را سمت چپ او مشاهده کنیم. درست در پشت سر گیمن شورانر جدید سریال، ﺟﺴﯽ ﺍَﻟﮑﺴﺎﻧﺪِﺭ ایستاده است، در کنار ﺍﻣﯿﺪ ﺍﺑﻄﺤﯽ (سلیم) و ﺍﻭﺭﻻﻧﺪﻭ ﺟﻮﻧﺰ (آقای ننسی). حال با توجه به خروج خالقین سریال، آقای گیمن طبیعتا نقش بیشتری در توسعه سریال دارد و امید ما بر این است که باز هم شاهد یک فصل تماشایی و جالب باشیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *