چند روز بیشتر تا آغاز فصل سوم سریال فارگو (Fargo) باقی نمانده است. مجموعه تلویزیونی که طی سالیان اخیر توانسته تحسین بسیاری از منتقدین و سریال دوستان را برانگیزد. حال در گیم‌شات قصد داریم مروری داشته باشیم بر هر آنچه که در مورد فصل سوم این سریال می‌دانیم.

کاملا مشخص بود که نویسنده توانایی مانند نواه هاولی، پس از مجموعه‌ای به نام Legion که مدتی قبل پرونده‌اش موقتا بسته شد، بازهم انگشت اشاره‌اش را به سمت مجموعه پربیننده‌ای مانند فارگو (Fargo) بگیرد. پس از موفقیت‌های اخیر سریال علمی‌تخیلی Legion، حالا نواه هاولی با فصل سوم سریال فارگو و از طریق شبکه FX به قاب تصویر باز می‌گردد تا این بار برخلاف  فصل ابتدایی و دوم سریال مذکور، صفحه جدیدی در دنیای فارگو باز کند و طبق گفته‌ها، احتمالا شاهد خلق خطوط داستانی جدیدی در روند سریال باشیم. بدون شک، تاریخ پخش فصل سوم سریال فارگو از آن دسته تاریخ‌هایی است که در تقویم دوست‌داران سینما دایره قرمز رنگی روی آن کشیده شده و با توجه به تیم کارگردانی خبره‌ای که پشت دوربین‌های این سریال ایستاده‌اند، قطعا خبرهای خوبی برای مخاطب کمین کرده است. لذا به همین بهانه در این مطلب قصد داریم به کالبدشکافی جزئیات مربوط به فصل سوم سریال فارگو بپردازیم.

توجه: با توجه به اطلاعات فاش شده از روند داستانی فصل سوم، مطلب زیر ممکن است که بخش‌هایی از سریال فارگو را برای مخاطب شرح دهد. لذا اگر تا این لحظه موفق به تماشای این مجموعه نشده‌اید از خواندن ادامه مطلب صرف نظر کنید؛ چرا که احتمال می‌دهیم متن پیش رو حاوی اسپویل باشد.
ایوان مک گرگور؛ یکی از بازیگرانی که حضورش در فصل سوم تایید شده است. او در نقش برادران دوقلوی داستان ایفای نقش می‌کند و یک تنه بار جنایی سریال را بالا کشیده است!

بگذارید کار را با یک خبر خوب شروع کنیم؛ تیم بازیگری سریال فارگو در فصل سوم قوی‌تر و پر رمق‌تر از فصول گذشته سریال به نظر می‌رسد. بازیگرانی که به واقع ستاره‌های روی سرشان پرتعدادتر از استعدادهای قبلی این مجموعه خواهد بود. «ایوان مک گرگور» (Ewan Gordon McGregor)، «مری الیزابت» (Mary Elizabeth Winstead) و کری کن از آن دسته بازیگرانی بودند که در همان روزهای ابتدایی تایید فصل سوم، حضورشان توسط تیم کارگردانی تایید شده بود. مدتی بعد نیز طبق بیانیه‌ای که از سوی شبکه FX منتشر گردید؛ نام دو هنرپیشه سرشناس دیگر نیز به این جمع اضافه شد. اولین گزینه «جیم کافیگان» (Jim Gaffigan)، کمدین آمریکایی بود که حضورش در فصل سوم سریال حسابی دل طرفداران را شاد کرد. حتی «مایکل استلبرگ» (Michael Stuhlbar )، بازیگر معروفی که پیش‌تر در فیلم A Serious Man نقش‌ آفرینی کرده بود هم بعدها در لیست بازیگران فصل سوم سریال فارگو مشاهده شد. «دیوید لیتیوس» (David Thewlis)، بازیگر آشنای مجموعه فیلم‌های هری‌ پاتر نیز یکی از مهره‌هایی بود که چندی قبل حضورش در فصل سوم سریال فارگو رسما تایید شد. علاوه بر اسامی نام برده، نام «اسکات مک نایری» (Scoot McNairy)، «کاران سونی» (Karan Soni)، «توماس مان» (Thomas Mann) و «فرد ملامد» (Fred Melamed) نیز در لیست تیم بازیگری فصل سوم سریال فارگو دیده می‌شود.

ایوان مک گرگور در فصل سوم سریال فارگو به عنوان نقش اصلی شخصیت مرد حضور خواهد یافت. او قرار است نقش برادران دوقلویی به اسم امت و ری استاسی را در طول فصل سوم سریال فارگو بازی کند. امت را به عنوان مدیر یک پارکینگ در شهر مینستوتا خواهیم دید. طبق گفته شبکه FX، این دو برادر دو قلو دقیقا مانند دو روی متفاوت از یک سکه‌اند که همین موضوع حسابی کار را برای ایوان مک گرگوری سخت خواهد کرد. این دو برادر طبق اتفاقاتی نامشخص با یکدیگر وارد مجادله می‌شوند و داستان آن‌ها به شکلی کاملا مبهم پیش می‌رود؛ تا جایی که می‌دانیم، کارشان به سرقت از یکدیگر هم می‌کشد. در نهایت امر برای اتمام این مجادله، یکی از این برادران گلوی دیگری را بریده و او را به قتل می‌رساند. تیولیس نیز قرار است نقش کاراکتری به نام وی ام وارگاس را در فصل سوم سریال فارگو ایفا کند. کسی که طبق اطلاعات موجود، در دسته مرموزترین و غیرقابل‌ پیش‌بینی‌ترین شخصیت‌های فصل سوم قرار می‌گیرد. وینستد نیز قرار است در قالب شخصیتی به نام نیکی سوانگو قرار بگیرد؛ کسی که به حیله‌گری‌اش شهرت یافته و حالا به دلیل و اعتیاد به قمار در کنج زندان روزگار سپری می‌کند. نقش گلوریا برگل نیز به کری کَن سپرده شده است؛ شخصیتی که طبق شواهد موجود نقش مهمی را در فصل سوم سریال ایفا می‌کند. گلوریا برکل یک رئیس پلیس وظیفه‌ شناس خواهد بود و مدتی قبل به مقام مادری رسیده و حالا به دلایلی از همسرش جدا شده؛ شخصیتی که هضم دنیای اطرافش تبدیل به بزرگ‌ترین چالش زندگی‌اش شده است. انتظار می‌رود که گلوریا برگل در زمره پلیس‌های خوب دنیای فارگو قرار بگیرد. جیم کافیگان نیز در نقش معاون گلوریا و با نام دانی در فصل سوم سریال فارگو نقش آفرینی خواهد کرد. در آخر، مک نایری نیز یک جنایت‌کار باسابقه و بسیار سنگدل به نظر می‌رسد.

remus-lupin-wallpaper-remus-lupin-remus-lupin-6cf0a445795fbd8dd6a2c8255f3c0aa8-large-1444918

دیوید تیولیس، چهره آشنای مجموعه فیلم‌های هری پاتر نیز قرار است با نام وی ام وارگاس در فصل سوم سریال فارگو نقش آفرینی کند.

لوکیشن‌های مرتبط با فصل سوم سریال فارگو، این‌ بار شما را به منطقه کلگری کشور کانادا خواهد برد. طبق اطلاعات موجود، فصل سوم سریال فارگو نیز همانند دو فصل قبلی از ده قسمت تشکیل شده که برای طرفداران مجموعه خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود. پخش فصل سوم سریال فارگو ابتدا برای اوایل سال 2017 میلادی برنامه ریزی شده بود که به دلایلی نامشخص برای مدتی به تاخیر افتاد و حالا طبق اطلاعاتی رسمی، فصل سوم سریال فارگو برای پخش در تاریخ نوزدهم آوریل سال 2017، مصادف با 30 فروردین سال 1396 برنامه ریزی شده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده در حساب رسمی توئیتر سریال فارگو، به نظر می‌رسد که فصل سوم این مجموعه بیشتر تحت تاثیر فیلم سنمایی فارگو قرار گرفته است. فیلم سینمایی فارگو، یکی از ساخته‌های برادران کوئن است که در سال 1996 میلادی بر روی پرده سینما رفت و حالا تبدیل به منبع الهامی برای فصل سوم سریال فارگو شده است. با توجه به تیم بسیار سرشناش کارگردانی، انتظارها برای درخشش فصل سوم سریال فارگو از طریق قاب FX بسیار بالا رفته است و باید دید که آیا این انتظارات برآورده می‌شود یا خیر.

در مجموع، نوآه هاولی پس از نویسندگی در دو فصل اخیر سریال فارگو و همین اواخر، استارت مجموعه‌ای به نام Legion، این‌ هفته با فصل سوم فارگو به تلویزیون می‌آید تا باری دیگر بیننده‌های خود را از طریق قاب شبکه FX شگفت‌زده کند. نوآه هاولی نویسنده خبره‌ایست که در کارنامه‌اش به ندرت با آثاری سطح پایین و دسته دوم مواجه خواهید شد. با تمامی این اوصاف، آخرین دست آورد او در تاریخ نوزدهم آوریل سال 2017، مصادف با 30 فروردین سال 1396 بر روی آنتن خواهد رفت و پاسخ این حدس‌ و گمان‌ها به زودی داده می‌شود و باید دید که آیا تیم کارگردانی با حضور چنین بازیگرانی می‌تواند باری دیگر مخاطبینش را مات و مبهوت کند یا خیر.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *