اخباری از فصل پنجم سریال Agents Of SHIELD

ماموران شیلد تاکنون بارها ثابت کرده اند که هیچ کاری برای آنها نشد ندارد، و حتی اگر لازم باشد برای کمک به دیگران زمین را ترک می کنند و پا به یک سیاره ناشناخته می گذارند! اما فصل پنجم سریال Marvel’s Agents of SHIELD (ماموران شیلد) قرار است این موضوع را کاملا ثابت کند. دو ستاره اصلی این سریال، ﺍﻟﯿﺰﺍﺑﺖ ﻫﻨﺴﺘﺮﯾﺞ و ﺍﯾﻦ ﺩﺍ ﮐﺴﺘﮑﺮ که از فصل نخست جزو بازیگران SHIELD بوده اند در تازه ترین مصاحبه خود تایید کرده اند که ترکیب عناصر کیهانی با فصل جدید این سریال، به طور کامل، فضای آن را تغییر داده است.
خانم ﻫﻨﺴﺘﺮﯾﺞ خبر از جهت های تازه فصل پیش رو داد و گفت: “فکر می کنم همه چیز تازه و متفاوت باشد … سریال به طوری زیبا خیلی متفاوت است، و من فکر می کنم شخصیت ها، ما آنها را در بحران می بینیم، که واکنش متفاوتی نشان می دهند.” همبازی او ﺍﯾﻦ ﺩﺍ ﮐﺴﺘﮑﺮ نیز گفت که: “سریال واقعا خودش را بازآفرینی کرده و بزرگترین تغییر صورت گرفته در استایل سریال خواهد بود …” اما این تغییرات فقط به ظاهر متفاوت و پوشش موضوع های جدید محدود نشده است، بلکه ﻫﻨﺴﺘﺮﯾﺞ نوید کاوش درون یک ژانر جدید را به طرفداران داده است.

ﻫﻨﺴﺘﺮﯾﺞ همچنین اشاره نمود کـه: “خیلی ترسناک است. وقتی دارید اولین اپیزود را تماشا می کنید مراقب باشید،چون متلاطم است.” با این حساب ظاهرا باید انتظار یک سریال در ژانر ترس را داشته باشیم! البته این نخستین باری نیست که می شنویم فصل پیش رو قرار است بزرگ و متفاوت باشد؛ رئیس Marvel TV آقای جف لوب چندی پیش در مصاحبه ای که با وبسایت Comic Book داشت گفته بود که طرفداران باید انتظار چه چیزی را داشته باشند، همچنین اشاره کرده بود سریال وارد صدمین اپیزود خودش شده است.

او گفته بود: “ببین، این قرار نیست یک برای کسی که تاکنون یک اپیزود صدم دیده است سورپرایز باشد، یک رویداد مهم خواهد بود … تمام چیزی که می توانم برایتان گویم همین است. آنها مجبور هستند از فضا به خانه بروند.” با این حساب نباید انتظار داشته باشیم که تمام وقایع فصل پنجم در فضا و خارج از زمین به وقوع بپیوندد. طبق خلاصه داستان اولین اپیزود از فصل پنجم، کولسن و تیم او خودشان را اسیر شده درون یک سفینه رمزآلود در خارج از زمین پیدا می کنند، و این فقط شروع کابوس پیش رو است. طبق شنیده ها این اپیزود قرار است ۲ ساعته باشد، شبکه ABC نیز تایید کرده است که اولین اپیزود از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD در روز یکم دسامبر سال جاری (مصادف با جمعه ۱۰ آذر) روی آنتن می رود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *