اقتباس بعدی کارگردان Doctor Sleep از آثار استیون کینگ «به شکل بی‌رحمانه‌ای تلخ» خواهد بود

«مایک فلنگان»‌ به لطف کارگردانی «دکتر اسلیپ» و «بازی جرالد» به یکی از کارگردانان متخصص هالیوود تبدیل شد. اقتباس او از «دکتر اسلیپ» سال گذشته پرفروش نشد اما پس از انتشار از HBO Max هواداران بیشتری یافته و سرانجام کشف شده است. فلنگان برای پروژه‌ی بعدی‌اش در دنیای «استیون کینگ» می‌ماند و از رمان «احیا» (Revival) نویسنده که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد اقتباس می‌کند. او در مصاحبه با پادکست «کینگ‌کست» می‌گوید فیلم او تلخ‌ترین اقتباس از آثار کینگ خواهد بود.

فلنگان می‌گوید: «دوست‌داشتنی‌ترین جذابیتش برای من بازگشت به عالم وحشت است و این به‌شدت لذت‌بخش است. فیلم به‌شکل بی‌رحمانه‌ای تلخ و گزنده خواهد بود و من از آن لذت کافی را می‌برم… شاید از زمان فیلم «فقدان» یا شاید «ویجا» تاکنون چنین پایانی نساخته‌ام. این یکی اثری بسیار لذت‌بخش برای من بود زیرا باید تلخ‌ترین پایان ممکن را به تصویر می‌کشیدم.»

فلنگان می‌گوید فیلم «احیا» رویکردی سانتیمانتال به منبع الهام نخواهد داشت و در عوض «سرد و خشن» خواهد بود. رمان‌ کینگ در مورد یک کشیش است که به صورت تجربی سعی در التیام بیماری‌ها دارد. پس از یک حادثه‌ی تراژیک که به مرگ خانواده‌اش می‌انجامد او ایمانش را از دست می‌دهد. در ماه می گزارش شد که برادران وارنر فلنگان را برای اقتباس از رمان کینگ برگزیده است.

فلنگان در مصاحبه‌ی اخیرش در مورد صحنه‌ای از فیلم «دکتر اسلیپ» که حتی به نظر خود کینگ ظالمانه می‌رسید بحث می‌کند. [حاوی اسپویلر:] در این صحنه «جیکوب ترمبلی» در نقش پسرکی بازی می‌کند که ربوده شده و به شکل وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد. فلنگان می‌گوید: «وقتی ترمبلی کشته می‌شود، [کینگ] با من تماس گرفت و گفت: «این صحنه کمی ظالمانه نبود؟» تغییرش دادیم… تاکنون در محل فیلمبرداری تا این حد معذب نشده بودم. این صحنه برای همه به جز جیکوب که اوقات خوشی تجربه کرد وحشتناک بود. این تنها توصیه‌ی کینگ برای فیلم بود.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *