امی آدامز در فیلم “زن در پنجره” ایفای نقش می‌کند

امی آدامز (Amy Adams) قرار است در فیلم The Woman In The Window «زن در پنجره» ایفای نقش کند. آدامز ستاره‌ی این فیلم هیجانی خواهد بود و کارگردانی آن‌را، کارگردان فیلم Darkest Hours «تاریک‌ترین لحظات»، یعنی جو رایت (Joe Wright) برعهده دارد.

داستان این فیلم براساس کتابی با همین نام و به نویسندگی ای.جی. فین (A.J. Finn) نوشته شده است که نگاهی هم به داستان فیلم Rear Window «پنجره عقبی» آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) دارد. داستان این فیلم درباره‌ی یک روان‌شناس کودک است که دچار اختلال شدید آگروفوبیا (هراس از مکان‌های باز) است و میل شدیدی به ترکیب الکل با داروهای خودش دارد و به مدت چندین ماه از خانه بیرون نرفته است. شخصیت زن داستان ما، کسی است که شاهد جنایتی وحشتناک مربوط به یکی از خانواده‌های آن محله بوده است و اکنون هیچ‌کس، حتی پلیس نیز حرف او را باور نمی‌کند و باعث می‌شود که خودش نیز به صحت حرف خودش مشکوک شود.

کتاب The Woman In The Window یکی از آثاری است که در سال ۲۰۱۸ فروش بسیار بالایی را کسب کرد و در جایگاه اول جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله نیویورک تایمز قرار گرفت؛ این کتاب از زمان انتشار تاکنون پرفروش‌ترین کتاب داستانی بزرگسالان بوده است و تاکنون بیش از ۱ میلیون نسخه از آن در کشور آمریکا به فروش رفته است. همچنین این کتاب به ۳۸ زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.

تریسی لتس (Tracy Letts) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته است و اسکات رودین (Scott Rudin) و الی بوش (Eli Bush) در جایگاه تهیه‌کنندگی این فیلم قرار دارند.

فعالیت قبلی آدامز، ایفای نقش شخصیت لوئیس لین (Lois Lane) در فیلم Justice League «لیگ عدالت» بود و در آینده قرار است در سریال Sharp Objects «اشیاء تیز» ایفای نقش کند که سریالی محدود و مربوط به شبکه‌ی HBO است. همچنین او در آینده قرار است در فیلمی به کارگردانی آدام مک‌کی (Adam McKay) ایفای نقش کند که داستان آن درباره‌ی چهل و ششمین معاون رئیس جمهور آمریکا، یعنی دیک چینی (Dick Cheney) است؛ کریستین بیل (Christian Bale) نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کند.

تانی کال

برگرفته از Hollywood Reporter

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *