کریس پرت خبر از داستان ﺷﮕﻔﺖ ﺍﻧﮕﯿﺰ Guardians of the Galaxy 3 می دهد

کریس پرت می داند که داستان Guardians of the Galaxy 3 (جلد سوم نگهبانان کهکشان) درباره چیست و حالا نوید داستانی شگفت انگیز را به طرفداران داده است. در ابتدا بسیاری تصور می کردند که Guardians of the Galaxy ممکن است نتواند به موفقیتی که انتظار می رود برسد، اما حالا چهار سال بعد، نگهبانان کهکشان پرطرفدارترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول هستند. استار-لرد، گامورا، دراکس ویرانگر، راکت راکون و گروت اعضای اصلی این تیم معروف می باشنـد. آنها اکنون در Avengers: Infinity War حضور دارند و قرار است در Avengers 4 هم شاهد حضورشان باشیم، نهایتا نیز قسمت سوم فیلم Guardians پا به گیشه خواهد گذاشت.

کارگردان و نویسنده مشهور، آقای جیمز گان برای بستن ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ Guardians باز ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ، و انتظار می رود که در آن شاهد بازگشت بیشتر بازیگران دو فیلم قبلی باشیم. رویارویی با تانوس (و آینده آنها در Avengers 4) ممکن است باعث تغییر این شود، اما آقای گان پیش از این گفته است که فیلم با همین نسخه از تیم به پـایان می رسد. در حال حاضر اطمینان کامل داریم که استار-لرد در قسمت سوم حضور دارد، کریس پرت بازیگر نقش پیتر برای اتفاق هایی که قرار است رخ دهد هیجان زیادی دارد.

به تازگی ET Canada طی تور مطبوعاتی Avengers: Infinity War صحبتی با کریس پرت داشته درباره قسمت سوم Guardians. او در اظهارات خودش تایید کرد که: “جیمز گان فیلمنامه را به پایان رسانده. من داستان را می دانم. قرار است به طرز دیوانه کننده ای شگفت انگیز باشد.” او در ادامه گفت: “پس، اولین فیلم، دومین فیلم و سویم فیلم هر کدام عنـاوین مستقلی هستند، اما یک قوس از اولین به دوم و سومین وجود دارد که به پایان خواهد رسید… پرتخیل است، بزرگ است، بزرگ تر، بهتر، سریعتر، قوی تر و سرگرم کننده تر. این فیلم قرار است عظیم باشد، من خیلی هیجان دارم.

ما هنوز چیزی در مورد داستان قسمت سوم Guardians of the Galaxy نمی دانیم، چون سرنوشت شخصیت های این فیلم در Avengers 4 را فاش می کند. فقط می دانیم که قسمت سوم مهیج تر و پربازیگرتر از دو فیلم قبلی فرانچایز نگهبانان خواهد بود. مارول در حال حاضر تمرکز خودش را بر روی به پایان رساندن فاز سوم MCU قرار داده اما اخیرا تایید کرده که Guardians of the Galaxy 3 در ماه می ۲۰۲۰ پا به گیشه خواهد گذاشت و از اولین فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی خواهد بود — بنابراین چند سالی برای کار کردن بر روی این فیلم زمان دارند.

فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy 3 اکنون در حال توسعه است و هنوز تاریخ دقیق شروع اکران آن اعلام نشده، اما بزودی خبرهای بیشتری در این رابطه به دستتان خواهد رسید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *