دواین جانسون یکی از بازیگران اصلی فیلم سریع و خشن ۸ که با نام کامل Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) شناخته می شود، اقدام به انتشار پوستر آیمکس این فیلم در صفحه ی اجتماعی شخصی اش کرده است که در ادامه می توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید.

در فیلم سریع و خشن ۸، وین دیزل از همان بازیگران قبلی استفاده کرده است که می توان به دواین جانسون، جیسون استاتهام، میشل رودریگز، تایریس گیبسون و لوداکریس اشاره کرد. علاوه بر اسامی بالا این فیلم دو تازه وارد به جمع بازیگران خود دارد که یکی اسکات ایستوود و برنده ی جایزه ی اسکار هلن میرن می باشد. این فیلم توسط اف گری گری کارگردانی شده است.

در سال ۲۰۱۵ فیلم سریع و خشن ۷ توانست به سرعت به فروش میلیاردی دست یابد و ششمین عنوان بزرگ فیلم می باشد. بار دیگر با عنوانی جدید از این سری فیلم های محبوب به نام سرنوشت خشمگین بازخواهد گشت.

حالا که دام و لتی در ماه عسل هستند و برایان و مایا از بازی کنار رفتند، و همه به زندگی نرمالی رسیده اند، اما وقتی زن مرموزی (چارلیز ترون، برنده ی اسکار)، دام را به دنیایی از جنایت گمراه می کند و به نظر می رسد که دام راه فراری ندارد و به خیانت به بقیه نزدیک می باشد، آنها با امتحانی روبه رو خواهند شد که قبلا هرگز ندیده اند. از سواحل کوبا و خیابان های نیویورک تا زمین های یخی دریای بارتنز قطب شمال، گروه نخبه باید جلوی یک آنارشیست که سعی در ایجاد هرج و مرج دارد را بگیرند و مردی که از آنها یک خانواده ساخته است را برگرداند.

فیلم سرنوشت خشمگین در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

پوستر فیلم Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)

بیا تو مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *