خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: بدون شک مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است؛ این هواداران لیاقت دارند برایشان تا آخرین نفس مبارزه کنیم

انریکه: بدون شک مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است؛ این هواداران لیاقت دارند برایشان تا آخرین نفس مبارزه کنیم

0

بارسلونا در دیداری فوق العاده جذاب و تماشایی موفق شد با گل ثانیه های پایانی مسی رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهد تا به صدر جدول لالیگا صعود کند هرچند که رئال مادرید یک بازی کمتر از حریف خود انجام داده است. لوییز انریکه در حالی که با صدایی نسبتا گرفته در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار حاضر شده بود به تقدیر از مسی پرداخت و اشاره کرد هنوز راه زیادی تا پایان رقابت های لالیگا باقی مانده است:

دیدار زیبایی بین دو تیم بزرگ را شاهد بودیم. سرعت بازی باورنکردنی بود و به نظر غیر قابل کنترل می رسید. به نظر می آمد دو تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم به میدان رفته اند. این دیدار، دیداری بود که نیاز به آمادگی از نظر روحی و روانی داشت. موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم شرایط بازی را زودتر از این ها به سود خود به پایان برسانیم.

بارسا در روزی موفق شد در مادرید به پیروزی برسد که در کاتالونیا به جشن ملی سنت یوردی معروف است، این جشن درواقع روز ملی کاتالونیا به حساب می آید، در ادامه لوچو در خصوص برد در چنین روزی اعلام کرد:

این پیروزی روحیه خوبی به ما تزریق خواهد کرد، در روزی بردیم که همیشه در کاتالونیا جشن می گرفتیم، پیروزی در این روز سال ها در خاطره ها خواهد ماند.

لیونل مسی که در این دیدار دو بار برای بارسلونا گلزنی کرد درخشش ویژه ای در این دیدار داشت و موفق شد پانصدمین گل خود را با لباس بارسلونا به ثمر برساند، لوچو در ادامه در خصوص این ابر ستاره افزود:

لئو حتی در زمانی که شام می خورد هم می تواند تفاوت ها را رقم بزند. من فوتبال های زیادی را دیده ام و ویدئوهای فوتبالی زیادی دیده ام، اما با همه این تفاسیر مطمئنم که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، در حال حاضر بازیکنان حریف با شرایط بهتری آماده بازی می شوند با این وجود مسی همچنان برتری خاصی بر رقبا دارد. او امروز برای پانصدمین بار برای بارسا گلزنی کرد. فقط به یاد بیاورید که او پانصدمین گل خود را اینجا، در برنابئو به ثمر رساند آن هم در دقیقه ۹۲ بازی. این اتفاق ویژه و زیبایی برای مسی، برای بارسلونا و برای همه افرادی است که به نوعی به بارسلونا مربوط می شوند.

لوچو در ادامه از نظر تاکتیکی و انعطافی که مسی به بارسلونا اضافه می کند افزود:

حضور او این اجازه را به ما داد تا در خط هافبک از حریف برتر باشیم، می خواهیم او در بیشترین زمان ممکن صاحب توپ باشد. بازی در خط هافبک بسیار دشوارتر است چرا که بازیکنان بیشتری اطراف آدم حضور دارند و این مسئله می تواند دشوار باشد اما مسی بر این مسئله فائق آمد، او در بین انبوهی از بازیکنان مادریدی موفق شد گل نخست را به ثمر برساند، درست همانطوری که امیدوار بودیم.

لوچو در ادامه به تقدیر از روبرتو پرداخت، این بازیکن با حرکت انفرادی زیبایی که در دقیقه ۹۲ داشت نقش اساسی در پی ریزی گل سوم بارسا داشت، لوچو در این خصوص گفت:

حرکت روبرتو در دقیقه ۹۲ دیوانه کننده بود. نه فقط از نظر تکنیکی که از نظر شرایط فیزیکی نیز او فوق العاده ظاهر شد. در ادامه بازی خوبی از گومز و آلبا دیدیم و در نهایت مسی که گلی تماشایی به ثمر رساند. پیروزی به سبک رئال مادرید به دست آوردیم.

لوچو در ادامه در جواب به سوالی که از وی در خصوص داور این دیدار پرسیده شد افزود:

مطابق معمول نظری در خصوص عملکرد داور ندارم، باید سعی کنیم به داورها کمک کنیم تا در بهترین شرایط به قضاوت بپردازند.

وی همچنین در خصوص فراز و فرودهای این فصل بارسلونا نیز افزود:

این فصل به مانند ۵ فصل برای ما سخت بود، اتفاقات بسیاری افتاد، اتفاقاتی خوب، اتفاقاتی بد و اتفاقاتی که شاید من به یاد نمی آورم، با این وجود مسئول فراز و فرودهای این فصل من هستم.

لوچو در ادامه با یادآوری حمایت هواداران بارسلونا در دیدار مقابل یوونتوس افزود:

پس از آن حمایت جذاب که هواداران در دیدار مقابل یووه از ما انجام دادند لایق بودند تا این پیروزی را برای آن ها به ارمغان بیاوریم. تشویق و حمایت هواداران در دقیقه ۸۵ آن دیدار را هرگز فراموش نمی کنیم. بخاطر نبرد میانه هفته بسیار خسته بودیم اما این هواداران لیاقت داشتند که تا آخرین نفس های خود مبارزه کنیم و پیروزی را کسب کنیم، حالا باید تلاش کنیم تا بتوانیم در لالیگا به قهرمانی برسیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *