خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: موقعیت های زیادی داشتیم و تاوان عدم استفاده از آنها را پرداختیم؛ باید به مسی تبریک گفت

زیدان: موقعیت های زیادی داشتیم و تاوان عدم استفاده از آنها را پرداختیم؛ باید به مسی تبریک گفت

0

رئال مادرید بعد از ۲۲ بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو طعم شکست را چشید و با یک بازی کمتر و ۷۵ امتیاز، صدر جدول را به بارسلونا واگذار کرد. زیدان در پایان بازی راجع به شکست ۳-۲ تیمش گفت:

موقعیت هایی برای گلزنی و کشتن بازی داشتیم. به همین خاطر است که با توجه به موقعیت هایی که داشتیم، کمی ناراحت هستیم. بازی های زیادی بوده که موقعیت های بسیاری خلق کرده ایم اما موفق به گلزنی نشده ایم. بالاخره تاوان آن را می دهید. بارسلونا می دانست که چطور بازی کند و می توانند به این شکل ضربه بزنند.

داور تصمیم گرفت که کارت قرمز مستقیم را به راموس نشان دهد و باید آن را بپذیریم. دلیلی برای عصبانیت از دست بازیکنانم ندارم. به همین ترتیب کار خود را ادامه خواهیم داد، شاید بعد از بازی امروز راه درازی تا پایان لالیگا باقی مانده باشد، اما چیز زیادی تغییر نکرده است. هنوز سرنوشت ما در دست خودمان است و با فکر بازی چهارشنبه ادامه خواهیم داد. فرصتی بود که ۳ امتیاز را کسب کنیم، اما امشب جام قهرمانی را به ما نمی دادند.

دقایق پایانی:

البته که فکر کردیم می توانیم به گل سوم دست یابیم. نمی گویم که تمرکز خود را از دست دادیم، اما بعد از اینکه با ۱۰ بازیکن گل تساوی را به ثمر رساندیم، خیلی جلو کشیدیم و این خطرناک است، بنابراین در نهایت تاوان آن را پس دادیم. باید کمی بیشتر فکر می کردیم و با هم دفاع می کردیم. بازیکنانم را سرزنش نخواهم کرد. ما همیشه برای کسب پیروزی تلاش می کنیم و امروز موفق به این کار نشدیم. ۳ امتیاز را از دست دادیم و ناراحت هستیم چون در مجموع بازی سزاوار شکست نبودیم.

ضربه ای به اعتماد به نفس؟

اینطور فکر نمی کنم. چنین اتفاقاتی رخ می دهد و این نحوه کار ما را تغییر نخواهد داد. ما مقابل حریف بزرگی قرار گرفته بودیم. هنوز همه چیز به خودمان بستگی دارد و تا پایان نگاه مثبتی خواهیم داشت. حالا باید استراحت کنیم و به فکر بازی چهارشنبه باشیم. فکر نمی کنم این شکست تعیین کننده باشد. اگر اینطور فکر می کردم، فردا مربیگری را کنار می گذاشتم. رسیدن به گل تساوی با ۱۰ بازیکن آسان نیست. موقعیت های زیادی داشتیم و وقتی بازی ۲-۲ شد، تقریباً به گل سوم نزدیک شدیم. این نتیجه رویکرد یا سبک بازی ما را عوض نخواهد کرد.

موقعیت ها:

اگر پیروز می شدیم بهتر بود، اما باید نتیجه را بپذیریم. هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. در فوتبال وقتی موقعیت های زیادی دارید، باید از آنها استفاده کنید. سعی می کنیم این رویه را عوض کنیم. در دقایقی که می توانستیم به حریف خود ضربه بزنیم، بازی را خوب کنترل نکردیم.

بیل:

او گفت که خوب است و می خواهد بازی کند. پشیمان نیستم. برای او ناراحتم چون می خواست بازی کند و این چیزی است که نمی توانیم کنترل کنیم. فردا باید نگاه کنیم و ببینیم که چطور مصدوم شده است و امیدوارم مدت زیادی دور از میادین نباشد.

مسی:

امروز او تفاوت ها را برای تیمش رقم زد. او دو گل به ثمر رساند اما بازی فقط مسی نبود. باید به او تبریک بگوییم، همین. او موقعیت هایی داشت و گلزنی کرد. این چیزی را که می خواستیم تا پایان فصل انجام دهیم، تغییر نمی دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *