امروز شرکت دیزنی (Disney) اولین تصویر رسمی امیلی بلانت (Emily Blunt) در فیلم Mary Poppins Returns را منتشر کرد. در این تصویر نمی‌توانیم صورت دقیق مری پاپینز را مشاهده کنیم اما می‌توانیم بخشی از چهره امیلی بلانت را همراه با لباس مشهور مری پاپینز ببینیم. او در واقع خیلی مری پاپینزی است! برای دیدن این تصویر در ادامه با ما همراه باشید.

گمانه‌زنی پیرامون ساخت فیلم Mary Poppins Returns  از دو سال پیش آغاز شد، هنگامی که اخبار و شایعات متعددی منتشر شد که دیزنی علاقه‌مند شده تا این فیلم کلاسیک محصول سال 1964 را برای مخاطبان مدرن احیا کند. پس از آن مشخص شد که کارگردان فیلم شیکاگو (Chicago) و به سوی جنگل (Into The Woods)، راب مارشال (Rob Marshall) فیلم را کارگردانی می‌کند و نقش اصلی برعهده امیلی بلانت خواهد بود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به آنجلا لنزبری (Angela Lansbury)، لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda)، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، کالین فرث (Colin Firth)، جولی والترز (Julie Walters)، دیک ون دایک (Dick Van Dyke) و مریل استریپ (Meryl Streep) در نقش تاپسی (Topsy) اشاره کرد.

اولین تصویر امیلی بلانت در فیلم Mary Poppins Returns را در زیر مشاهده کنید:

Mary Poppins (Emily Blunt) returns to the Banks home after many years and uses her magical skills to help the now grown up Michael and Jane rediscover the joy and wonder missing in their lives in MARY POPPINS RETURNS, directed by Rob Marshall.

فیلم در دوره‌ای سرد و تلخ در لندن رخ خواهد داد، جایی که جین (Jane) و مایکل بنکس (Michael Banks) همراه با سه فرزند مایکل، بعد از رخ دادن یک تراژدی همه شادی و نشاط خود را از دست داده‌اند و اوضاع خوبی ندارند تا اینکه با پرستار بچه سابق خود ملاقات می‌کنند: مری پاپینز.

راب مارشال گفته است که این فیلم یک بازسازی نخواهد بود زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان به آن‌ها پرداخت و نیازی به تکرار مکررات نیست. اولین فیلم بر اساس رمانی از پی ال تراورس (P.L. Travers) ساخته شد که او به کارش را ادامه داد و هفت کتاب دیگر نیز راجع به مری پاپینز منتشر کرد. این یعنی یک گنجینه دست نخورده و با پتانسیل بالا آنجا وجود دارد که دیزنی تا مدت‌ها می‌تواند براساس‌شان فیلم بسازد!

فیلم Mary Poppins Returns در کریسمس 2018 یا اگر دقیق‌تر بگوییم، در تاریخ «25 دسامبر 2018» (4 دی 1397) در سینماهای آمریکا به نمایش در خواهد آمد. تاریخ اکران فیلم در سینماهای انگستان هنوز مشخص نشده است. باید دید قسمت دوم این فیلم پرطرفدار و دوست داشتنی چه عملکردی خواهد داشت اما شرکت دیزنی در چند سال اخیر ثابت کرده که فیلم‌ بد ساختن را از یاد برده است. در صورت انتشار اخبار بیشتر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گیم شات

  • Mary Poppins Returns

    تاریخ انتشار بلوری فیلم Mary Poppins Returns

    تاریخ انتشار بلوری فیلم Mary Poppins Returns در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی وا…
  • Mary Poppins Returns

    تریلر و پوستر فیلم Mary Poppins Returns

    تریلر و پوستر فیلم Mary Poppins Returns در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بامداد امروز و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *