اکران Minions: The Rise Of Gru و Sing 2 به سال 2021 موکول شد

هفته‌ی گذشته یونیورسال و ایلومینیشن اعلام کردند که انیمیشن‌ «مینیون‌ها: ظهور گرو» را در ماه ژوئیه آینده اکران نمی‌کنند. آن‌ها به تازگی گزارش دادند که این فیلم را ۲ ژوئیه سال ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌برند. پیش‌تر قرار بود فیلم «آواز ۲» (Sing 2) در این تاریخ عرضه شود اما اکران این فیلم هم به کریسمس سال ۲۰۲۱ موکول شده است. یونیورسال علاوه بر این اکران «نابکار» (Wicked) را هم از تقویم خود حذف کرده است. این فیلم قرار بود در تعطیلات سال نوی سال ۲۰۲۱ اکران شود.

کرونا باز هم از ایلیومینیشن قربانی گرفته و کار استودیوی «مک گاف» را در پاریس به تعطیلی کشانده است. یونیورسال امسال اکران فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از چندگانه‌ی «جیمز باند» را از آوریل به نوامبر و اکران «سریع و خشن ۹» (F9) را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده است. روز دوشنبه نیز سونی اعلام کرد که فیلم‌های «موربیوس» (Morbius) و ریبوت «شکارچیان روح» (Ghostbusters: Afterlife) را در سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند. شایعه‌ی تأخیر در تولید «مرد عنکبوتی ۳» نیز به گوش می‌رسد بنابراین هیچ استودیویی از تهدید کرونا در امان نمانده است.

«مینیون‌ها» در سال ۲۰۱۷ چندگانه‌ی «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) را به پرفروش‌ترین چندگانه‌ی انیمیشن تاریخ سینما بدل کرد. فیلم «آواز» نیز در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶۳۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. فیلم «نابکار» از سوی دیگر بر اساس یک موزیکال برنده‌ی تونی ساخته می‌شود و کارگردانی آن به «استیون دالدری» سپرده شده.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *