حساب‌های کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و … موضوع جدیدی نیست ولی اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که حساب کاربری در اینستاگرام دارید، هر از گاهی متوجه می‌شوید که حساب‌های کاربری خالی و بدون هیچ پستی شما را دنبال کرده‌اند و یا هر از چندگاهی حساب‌های کاربری تبلیغاتی و نامناسب شما را فالو کرده‌اند که این باعث می‌شود شما فالوورهای زیادی پیدا کنید. شما حتی می‌توانید با نصب سرویس خدمات دهی فالوورهای بیشتری را برای خود جذب کنید.

اما زیاد کردن تعداد فالوورهایی که حساب‌های جعلی دارند زیاد چندان خوشایند نیست. بنا به گزارش وب‌سایت Business Insider شما می‌توانید با استفاده از سرویس Instagress، حساب‌های کاربری جعلی و تبلیغاتی اضافه شده به حساب کاربریتان در اینستاگرام را پیدا کرده و آن‌ها را حذف کنید. این سرویس خیلی محبوبی شده است و بسیاری از کاربران با پرداخت 10 دلار توانسته‌اند تنها فالوورهای واقعی و حقیقی را برای خودشان پیدا کنند.

در وب‌سایت Instagress نوشته شده که متاسفانه باید به طرفدارانمان اعلام کنیم که کمپانی اینستاگرام اجازه فعالیت سرویس‌دهی و خدمات را به ما نداده است و بدون هیچ دلیلی ما باید مطابق سیاست‌های این کمپانی به کار خود پایان دهیم. شاید یکی از دلایل اجازه ندادن برای کار کردن این وب‌سایت خوب، دسترسی برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان Instagress به اطلاعات میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در سراسر جهان است که امکان فروش این اطلاعات به شخص ثالث را به آن‌ها می‌داده است.

این اولین باری نیست که اینستاگرام این چنین کاری را انجام می‌دهد، به تازگی کارشناسان کمپانی فیسبوک موفق شده‌اند با داشتن الگوریتم‌های مخصوص حساب‌های کاربری جعلی و لایک‌های دروغین را شناسایی و حذف کنند. بنابراین باید به زودی این خدمات را هم از سوی کارشناسان اینستاگرام دید که به نوعی زیرمجموعه کمپانی غول پیکر فیسبوک کار می‌کنند و با آن‌ها در ارتباط هستند.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *