با طراحی پنجره سقفی هایی مصنوعی توسط Simar Design ، حالا دیگر داشتن یک پنجره سقفی در هر اتاقی با نورگیری کم و یا فاقد پنجره، به راحتی نصب یک تابلو روی دیوار خواهد بود. پنل های زیبایی که می توانند نمایی از آسمان را برای شما و در هر اتاقی فراهم کنند – چه در روز و چه در شب. این پنل ها که توسط لامپ های LED روشن می شوند، قادر به شبیه سازی رنگ و نور مناظر با دقتی بالا در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

ایده طراحی چنین پنل هایی با توجه به تاثیر عمیقی که نور خورشید در طول روز بر روی مود و حال خوش افراد می گذارد، به ذهن طراحان کمپانی Simar Design رسیده است. تحقیقات بسیاری در زمینه رابطه بین طبیعت و آرامش درونی افراد انجام شده است و در نتیجه آنها، Simar تصمیم به وارد کردن طبیعت به فضای داخلی خانه ها گرفته است. البته مخاطبان اصلی این طرح، افرادی هستند که توانایی رفتن به فضاهای خارجی و طبیعت را ندارند، مانند افراد بستری شده در بیمارستان یا افراد ناتوان جسمی ساکن در مراکز مخصوص نگهداریشان یا خانه های سالمندان.

سایز این پنل ها با توجه به سایز اتاق ها، متفاوت طراحی شده و از ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ساعت می توانند روشن باقی بمانند که اگر روزانه ۷ ساعت مورد استفاده قرار بگیرند، طول عمری معادل ۲۰ تا ۴۰ سال خواهند داشت.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *