ایوان مک گروگر که در حال حاضر در سریال Fargo (فارگو) همزمان نقش دو برادر را بازی می کند، امروز به پروژه کمپانی والت دیزنی به نام فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) پیوست. بنا بر گزارش ها، مک گروگر نقش اصلی فیلم را ایفا می کند، که یکی از دو پروژه ی در حال ساختی است که بر اساس زندگی کریستوفر رابین میلن می باشد. این پروژه قرار است که توسط کارگردان فیلم های World War Z و Finding Neverland یعنی مارک فورستر کارگردانی شود و داستان فیلم نیز بر روی زندگی بزرگسالانه ی مردی تمرکز دارد که زمانی به عنوان یک بچه، الهام بخش پدرش برای شخصیت اصلی کتاب های Winnie the Pooh (وینی پو) بوده است.

نویسنده ی ابتدایی فیلمنامه، الکس راس پری (Listen Up Philip) بوده است و اخیرا اعلام شده بود که نویسنده ی فیلم Spotlight (نورافکن)، تام مک کارتی به فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) محصول کمپانی دیزنی پیوسته است و قرار است که فیلمنامه را بازنویسی کند. این فیلم دارای یک نسخه ی بزرگ شده ی کاراکتر انیمیشن Winnie the Pooh می باشد که زندگی بزرگسالی باعث شده است، شادی ای که قبلا به عنوان یک مرد جوان داشته را دیگر نداشته باشد. پو سعی می کند تا با کریستوفر ملاقات کند و به او جادوی محل زندگی ش را یادآوری کند.

کاراکتر کریستوفر رابین و همچنین پو، ببر، بچه خوک، کانگا، رو، جغد و خرگوش، همه توسط ای.ای میلن در سال ۱۹۲۶ و ۱۹۲۸ در کتاب هایش خلق شده اند. نام کریستوفر رابین برای پسر میلن نیز نامگذاری شد.

دیزنی حقوق این شخصیت ها را در سال ۱۹۶۱ بدست آورد و سریال و فیلم هایی همچون The Tigger Movie 2000 و Piglet’s Big Movie 2003 و  Pooh’s Heffalump Movie 2005 و Winnie the Pooh 2011 را تولید کرد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *