بار دیگر فیلمی بر اساس «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» ساخته می‎شود

طبق گزارش منتشر شده از سایت خبری «Bloody Disgusting»، حقوق بازسازی فیلم «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» بار دیگر به کمپانی «لجندری پیکچرز» واگذار شده، تا داستان این شخصیت صورت چرمی را با خانواده‎اش به تصویر بکشد. هنوز مشخص نیست که استودیو‎های دیگر برای به دست آوردن حق بازسازی این فیلم تلاشی می‎کنند یا خیر، اما در این گزارش پیش‌بینی می‌شود که در آینده مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های بیشتر بر اساس این فیلم ساخته خواهد شد.

کمپانی «لجندری پیکچرز» پیش از این تجربه ساخت فیلم‎های ترسناک کلاسیکی که بر پایه شخصیت های هیولایی هستند را دارد، از جمله فیلم‎های «گودزیلا» و «کینگ کونگ». همچنین این کمپانی بر روی فیلم‎های ترسناک مستقل مانند «Trick ‘r Treat» و «Krampus»  به کارگردانی «مایکل دوگرتی» و فیلم‎هایی پرهزینه مانند فیلم «Crimson Peak» به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» و «Dracula Untold» کار کرده است.

فیلم « کشتار با اره‌برقی در تگزاس» در مورد شخصیتی با صورت چرمی و خانواده‎اش هست که در جنگل‎های دورافتاده زندگی می‎کنند و افراد بی‌گناهی را که وارد زمین‎هایشان در هومه تگزاس می‎شوند را به قتل می‎رسانند. فیلم اصلی یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول ۱۹۷۴ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی توبی هوپر است. هشت فیلم دیگر بر اساس این فیلم ساخته شد که آخرین آن‎ها فیلم «Leatherface» محصول ۲۰۱۷ است.

تانی کال

30nama

  • Jigsaw

    عنوان فیلم بعدی Saw (اره) عوض شد

    قبلا فیلم جدید و نزدیک به اکران Saw (اره) که هشتمین فیلم از این سری فیلم ترسناک می باشد، ب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *