قبلا فیلم جدید و نزدیک به اکران Saw (اره) که هشتمین فیلم از این سری فیلم ترسناک می باشد، با عنوان Saw: Legacy (اره: میراث) شناخته می شد. حال، کمپانی لاینزگیت اعلام کرده است که این فیلم نام جدیدی را به خود خواهد گرفت، نامی که بر اساس یکی از شخصیت های منفی طولانی مدت خود می باشد و عنوان فیلم نیز Jigsaw (جیگساو) خواهد بود.

فیلم Jigsaw (جیگساو) چهار روز قبل از هالووین در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) اکران خواهد شد و تنها چهار ماه مانده به اکران، انتشار تیزر یا تریلری از این فیلم دور از انتظار نیست.

هشتمین فیلم اره به کارگردانی مایکل و پیتر اسپیریگ می باشد که فیلم Daybreakers را در کارنامه دارند و نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده پیت گولدفینگر و جاش استولبرگ در کنار سازندگان اصلی جیمز وان و لی وانل می باشد. مارک بورگف، گرگ هافمن، اورن کولس همانند فیلم قبلی، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

این فیلم که هفت سال بعد از فیلم Saw: The Final Chapter (اره: فصل نهایی) اکران می شود با بازی لورا وندروورت (Bitten, Smallville) و هانا اندرسون (Shoot the Messenger, Lizzie Borden Took an Ax) می باشد. هنوز دیگر بازیگران این فیلم مشخص نشده اند. فیلمبرداری این فیلم پاییز سال گذشته و عمدتا به صورت مخفی صورت گرفته است.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *