تاثیر پایان فصل دوم Stranger Things روی آینده سریال

سرانجام جمعه هفته گذشته فصل دوم سریال فوق العاده مورد انتظار اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) از شبکه نت فلیکس به‌روی آنتن رفت و اتفاقات این سریال به‌خصوص پایان آن، بحث‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آورده است. با این حال، سریال Stranger Things قرار است برای فصل سوم و احتمالا چهارم نیز بازگردد، اما در پایان فصل دوم این سریال شاهد کلیف‌هنگر بزرگی مانند فصل اول نبودیم. در فصل اول سریال Stranger Things شاهد چندین کلیف‌هنگر مختلف بودیم که به آن‌ها در فصل دوم این سریال پاسخ داده شده است. حال راس و مت دافر، سازندگان این سریال که آن‌ها را بیشتر با نام برادران دافر می‌شناسیم، در مصاحبه جدید خود در مورد پایان فصل دوم و تاثیر آن روی آینده این مجموعه صحبت کرده‌اند.

تاثیر پایان فصل دوم Stranger Things روی آینده سریال

مت و راس دافر در این مصاحبه توضیح دادند که ایده مراسم رقص اسنوبال در مدرسه هاوکینز که در قسمت پایانی فصل دوم سریال Stranger Things مشاهده کردیم، از فیلم‌های جان هیوز الهام گرفته شده است. با این حال، هنوز سوالات زیادی در مورد فصل دوم این سریال وجود دارد. با وجود اینکه ایلون با بازی ملی بابی براون، توانست به بیشترین قدرت خود دست پیدا کند و موفق شد دروازه ورود به دنیای وارونه را ببندد، اما به نظر می‌رسد که مایند فلیر (Mind Flayer) هنوز کاملا نابوده نشده و دوست دارد بار دیگر به شهر هاوکینز بازگردد و ظاهرا قوی‌تر از هر زمان دیگری شده است. برادران دافر در مورد قسمت پایانی فصل دوم سریال Stranger Things گفتند:

ما یک پایان در نظر داشتیم که در مجموع از آن راضی نبودیم. در مورد آن بحث‌هایی وجود داشت، اما سپس نظر ما منفی بود. ما می‌خواستیم اشاره کنیم که چه اتفاقی در طول فصل دوم رخ داده است. ما می‌خواستیم نشان بدهیم پس از اینکه این موجود (مایند فلیر) از دنیای ما بیرون رفت، امید به مردم بازگشته است. با این حال، هنوز این موجود وجود دارد. بسیاری از کودکان مخصوصا ایلون، از وجود آن آگاه هستند. این موجود با ایلون و قدرتش تا قسمت پایانی مواجه نشد. حالا این موجود می‌داند که او اینجا حضور دارد. ما می‌خواستیم که اتفاقات ترسناک و هولناک سریال برای مدت کوتاهی پایان یابد.

Stranger Things

در ادامه برادران دافر توضیح دادند که آن‌ها تصمیم گرفتند که پایان فصل دوم سریال Stranger Things با فصل اول آن کاملا متفاوت باشد و آن‌ها در حال کار روی فصل بعدی این سریال هستند. برادران دافر اضافه کردند که آن‌ها برای یک فصل مرموز که در مورد آن چیزی نمی‌دانیم، برنامه‌ریزی می‌کنند. این دو برادر در ادامه توضیح دادند:

سال گذشته، ما در قسمت پایانی تعدادی کلیف‌هنگر کوچک قرار داده بودیم. ما نمی‌خواستیم این کار را دوباره انجام دهیم. ما نمی‌خواستیم برای فصل سوم دوباره خودمان را در یک جعبه در بسته قرار بدهیم. ما می‌خواستیم که فصل سوم را مانند یک تخته بسیار خالص آغاز کنیم. زمانی که ما مراسم اسنو بال را داشتیم، نمایش صحنه دیگری کاملا غیر ضروری به نظر می‌رسید. ما نمی‌دانستیم که چه چیز دیگری را می‌شد در پایان فصل دوم این سریال نشان داد.

Stranger Things 2

برادران دافر بارها تکرار کردند که آن‌ها نمی‌خواهند هر فصل همان کاری را انجام بدهند که در فصل گذشته انجام داده‌اند و نمی‌خواهند که در هر فصل به کلیف‌هنگرهای فصل گذشته جواب بدهند. با این حال، در حال حاضر می‌دانیم که مایند فلیر هنوز در دنیای وارونه وجود دارد و ممکن است شاهد بازگشت این موجود بسیار مرموز در فصل سوم یا چهارم سریال Stranger Things باشیم. او در پایان فصل دوم این سریال، در حال تماشای محل برگزاری مراسم اسنو بال در مدرسه هاوکینز بود. با این حال، برای دریافت جواب این سوال‌ها حداقل باید یک سال صبر کنیم.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *