داغ‌ترین فیلم این روزهای دنیای سینمایی مارول Guardians of the Galaxy Vol. 2 «محافظان کهکشان: قسمت ۲» است که چندی قبل در سینماها عرضه شد و مانند فیلم اول با بازخورد بسیار مثبتی همراه بود. حال تاریخ انتشار نسخه بلوری این فیلم مشخص شده که می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران ایرانی این اثر باشد.

این فیلم تابستانی در آخرهفته اول عرضه ۱۴۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشت و تاکنون ۳۷۴ میلیون دلار در داخل و ۸۴۴ میلیون دلار در سینماهای جهان فروش داشته است. پس اگر مارول به سرعت مقدمات ساخت سومین فیلم را آماده کند جای تعجبی ندارد. شخصیت استارلرد (با بازی کریس پرت)، گامورا (با بازی زویی سالدانا) و دیگر اعضای این گروه مشهور کهکشانی قرار است حضور پررنگی در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌کران» داشته باشند اما اگر می‌خواهید بدانید که چه زمانی دوباره به طور مستقل در کنار هم جمع می‌شوند، باید سال‌ها منتظر ماند تا خبری از قسمت سوم شود.

بااینکه این فیلم همچنان در سینماها حضور دارد مارول کم کم برای عرضه در رسانه خانگی آماده می‌شود و حال طبق گزارشی جدید باید در اوت (دو ماه دیگر) منتظر نسخه بلوری فیلم باشیم.

لیست وب‌سایت Target نوشته است که فیلم در ۲۲ اوت (مصادف با ۳۱ مردادماه) در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. این یعنی نسخه بلوری سه ماه بعد از عرضه فیلم در سینماها منتشر می‌شود که برای صنعت سینما برهه زمانی کاملا طبیعی و حساب‌شده‌ای است. نکته قابل توجه این است که مارول هنوز این تاریخ انتشار را تایید نکرده و احتمال تغییر آن وجود دارد.

در حال حاضر جزییات بیشتر در مورد ویژگی‌های این نسخه و محتویات اضافه آن در دسترس نیست اما طرفداران باید بزودی منتظر چنین اطلاعاتی باشند. با توجه به تاریخچه فیلم‌های سینمایی دنیای مارول می‌توان انتظار داشت که نسخه بلوری Guardians of the Galaxy 2 نیز شامل صحنه‌های حذف شده، گاف بازیگران در صحنه و تبلیغ دیگر فیلم‌های این برند که در آینده عرضه می‌شوند باشد. همچنین می‌توان انتظار داشت که این دی‌وی‌دی شامل پیش‌نمایشی از فیلم Thor: Ragnarok باشد که در ماه نوامبر به سینماها خواهد آمد.

تاریخ عرضه هرزمانی هم که باشد، طرفداران می‌توانند با اطمینان منتظر ظهور این قهرمانان سوال‌برانگیز در خانه‌هایشان باشند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *