جیمز کامرون از سال ۲۰۰۹ که اولین فیلم آواتار اکران شد، سخت مشغول کار بر روی سه نسخه ی بعدی فیلم بوده است، سه فیلمی که حال به چهار عدد افزایش یافته اند. تاریخ اکران این چهار فیلم همواره با تغییراتی مواجه شده است، اما بالاخره کمپانی فاکس قرن بیستم ضمن انتشار تصویری از جیمز کامرون و بقیه ی عوامل فیلم، تاریخ اکران آنها را نیز به صورت رسمی اعلام کرده است:

این افتخار بسیار بزرگی است که همراه با چنین تیمی در حال ساختن این پروژه ها [دنباله های فیلم آواتار] هستیم و در مورد تاریخ اکران آنها نیز باید گفت که این فیلم ها به ترتیب در تاریخ های ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۳۴۰)، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهند شد.

کامرون قبلا در مصاحبه ای در مورد اکران نشدن آواتار ۲ در سال ۲۰۱۸ گفته بود:

خوب، در همان ابتدا باید بگویم که این اتفاق در سال ۲۰۱۸ رخ نخواهد داد. ما هنوز تاریخی برای اکران آواتار ۲ اعلام نکرده ایم. مردم باید بدانند، ما علاوه بر اینکه در حال ساخت آواتار ۲ هستیم، به عناوین بعدی فیلم نیز فکر می کنیم. من فیلمنامه ی نسخه های ۳و ۴ و همچنین ۵ فیلم را نیز به اتمام رسانده ام و ۸ سال بعدی عمرم را صرف ساخت فیلم های آواتار خواهم کرد که این پروژه یک کار بسیار حماسی است.

در مورد بازیگران فیلم نیز می توان گفت، حضور چهره هایی چون سم وورتینگتون، زوئی سالدانا، استیون لانگ و سیگورنی ویور در آواتار ۲ تایید شده است. فیلمی که جیمز کامرون در آن علاوه بر کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *