تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم Rampage

تاریخ انتشار نسخه Blu-ray 4K فیلم سینمایی Rampage و نسخه دیجیتالی آن اعلام شد. آخرین فیلم دواین جانسون که طبق انتظار در سبک اکشن و مهیج است، در آمریکای شمالی کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار فروخته، اما عملکرد آن در چین خوب بود و مجموع فروش خارج از خاک آن تاکنون به بیشتر از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است، به این ترتیب به مجموع فروش بین المللی بع ۴۱۳ میلیون دلار رسیده، در حالی که با یک بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شده است. نقدهای این فیلم عالی نبودند، اما نسبت به دیگر عناوینی که بر پایه بازی های کامپیوتری ساخته شدند خیلی بهتر بوده، و شاید همین فروش و نقدهای نسبتا خوب آن را لایق یک ادامه کند.

البته اکنون، توجه ها بر روی نسخه Blu-ray و digital فیلم سینمایی Rampage قرار گـرفته است و کسی درباره ساخت قسمت دوم آن صحبت نمی کند. این فیلم در ماه جولای پا به شبکه نمایش خانگی می گذارد و علاقه مندان بعد از آن می توانند فیلم جدید دواین جانسون را در خانه های خودشان تماشا کنند؛ طبق تازه ترین اطلاعات منتشر شده، فیلم Rampage در تاریخ ۱۷ جولای مصادف با ۲۶ تیر مـاه بصورت Blu-ray (هم ۳D و هم غیر ۳D)، همچنین ۴K Ultra HD و DVD عرضه می شود. Rampage علاوه بر حالت فیزیکی، بصورت دیجیتالی در رسانه های Amazon، FandangoNow، iTunes، PlayStation، Vudu، Xbox و غیره، از ۲۶ ژوئن مصادف با ۵ تیر ماه در دسترس طرفداران خواهد بود.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، در فیلم سینمایی Rampage با شخصیتی به نام دیویس اوکیِ (با نقش آفرینی جانسون) همراه هستیم، مردی که از مردم فاصله می گیرد، و پیوندی محرمانه با جورج دارد، یک گوریل پشت نقره ای فوق العاده باهوش که از کودکی مراقب او بوده است. امـا یک آزمایش ژنتیکی این میمون باشخصیت را رفتـه رفته تبدیل به یک هیولای بزرگ می کند. ولی این تازه شروع ماجراست و خیلی زود فاش می شود که موجودات تغییریافته دیگری هم وجود دارند. از آنجا که این هیولاهای تازه خلق شده در حال هجوم بردن به ایالات متحده هستند و هر چیزی که جلوی راهشان باشد را نابود می کنند، دیویس با یک مهندس ژنتیک بی اعتبار متحد می شود، تا به یک پادزهر برسند. او وارد جنگی بزرگ می شود تا نه تنها جلوی یک فاجعه جهانی را بگیرنـد، بلکه موجود ترسناکی که زمانی دوستش بود را نجات دهد!!

از ستارگان فیلم سینمایی مهیج Rampage می توانیـم به ﻧﺎﺋﻮﻣﯽ ﻫﺮﯾﺲ (ﺍﺳﮑﺎﯼﻓﺎﻝ و ﺍﺳﭙﮑﺘﺮ)، ﻣﺎﻟﯿﻦ ﺍﮐﺮﻣﺎﻥ (Watchmen)، ﺟﯿﮏ ﻟﯿﺴﯽ (چگونه مجرد باشیم)، ﺟﻮ ﻣﻨﮕﻨﯿﻠﻮ (لیگ عدالت)، ﺟﻔﺮﯼ ﺩﯾﻦ ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ (سوپرنچرال و مردگان متحرک)، همچنین ﭘﯽ. ﺟﯽ. ﺑﺮﻥ (مقصد نهایی ۵)، ﻣﺎﺭﻟﯽ ﺷﻠﺘﻦ (سیاره وحشت)، ﺑﺮﯾﯿِﻦ ﻫﯿﻞ (حلول ۲۰۱۶)، ﺟﺴﯿﮑﺎ ﻣﺪﯾﻨﺎ (توبه)، ﺟﯿﺴﻮﻥ ﻻﯾﻠﺰ ﺟﮏ ﮐﻮﺍﯾﺪ (عطش مبارزه) و ﻣﺖ ﺁﻟﻔﺮﺩﺍ (Avatar) اشاره کنیم. اکران این فیلم از تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ مصادف با ۲۴ فروردین ۹۷ آغاز شد.

تانی کال

برگرفته از وارنر بروس

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *