تهیه کننده هایرام گارسیا در شبکه ی اجتماعی خود با انتشار تصویری اعلام کرده است که فیلمبرداری فیلم Rampage (خشم) در آتلانتا آغاز شده است. در تصویری که در بالا مشاهده می کنید، خانم مالین آکرمن که شخصیت منفی را بازی می کند به همراه جیک لیسی دیده می شوند.

این فیلم سومین همکاری بین دواین جانسون، تهیه کننده بو فلین و کارگردان برد پیتون خواهد بود. آنها قبلا در فیلم هایی چون Journey 2: The Mysterious Island (سفر به جزیره ی اسرار آمیز) و San Andreas (سن آندریاس) به خوبی با یکدیگر همکاری داشته اند. آخرین فیلم آنها در تابستان ۲۰۱۵ اکران شد و فروش جهانی ۴۷۳ میلیون دلاری را به خود اختصاص داد. کارلتون کیوس، رایان کوندال و رایان اِنگل نیز فیلمنامه نویسان فیلم می باشند.

بازی اصلی Rampage که در سال ۱۹۸۶ منشتر شد، به بازیکنان اجازه می داد که کنترل یکی از سه هیولا را در دست بگیرد که این موجودات شامل یک میمون بزرگ به نام جرج، یک مارمولک بزرگ به نام لیزی و یک گرگ عظیم الجثه به نام رالف می شد. در بازی این موجودات در سراسر آمریکا حرکت می کنند و با ارتش مبارزه می کنند و به نظر می رسد این موضوع برای تولید یک فیلم مناسب باشد.

فیلم Rampage (خشم) در ۲۰ آپریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *