در ماه اکتبر معمولا فیلم‌های بلاک باستری زیادی اکران نمی‌شوند اما فیلم Blade Runner 2049 شاید معادلات را بر هم بریزد. تصاویر جدید این فیلم را در ادامه مشاهده کنید.

نخست، کاور مجله «ایمپایر» (Empire) را مشاهده کنید که این بار پذیرای شخصیت‌های اصلی فیلم Blade Runner 2049 است. در این فیلم، «هریسون فورد» (Harrison Ford) یک بار دیگر در نقش «دکارد» (Deckard) بازی می‌کند. در کنار او، «رایان گاسلینگ» (Ryan Gosling) را داریم که این بار نقش اصلی فیلم را برعهده دارد. کاور ایمپایر را در زیر مشاهده کنید:

ایمپایر تصویر جدیدی از اولین رویارویی دکارد و «افسر کی» (Officer K) نیز منتشر کرده است. این تصویر از رنگ‌بندی نارنجی استفاده می‌کند که بخش زیادی از چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم، چنین حال و هوایی دارد:

و در تصویر نهایی، گاسلینگ و فورد یک بار دیگر رو به روی یکدیگر قرار گرفته‌اند اما این بار در یک کلوپ شبانه، زیر نورهای رنگارنگ و جذاب:

داستان فیلم Blade Runner 2049 نزدیک به 30 سال پس از اتفاقات فیلم اول رخ می‌دهد. جایی که یک بلید رانر جدید، پلیس لس آنجلس، افسر کی، یک راز مخفی شده را کشف می‌کند که می‌تواند جامعه را به آشوب بکشاند. این اکتشاف، او را وارد سفری برای یافتن دکارد می‌کند، یک بلید رانر سابق که سال‌هاست ناپدید شده است.

در کنار گاسلینگ و فورد، بازیگرانی همچون «جرد لتو» (Jared Leto)، «رابین رایت» (Robin Wright) و «دیو باتیستا» (Dave Bautista) نیز در فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. قسمت اول فیلم از کتاب «آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» (Do Androids Dream of Electric Sheep) اثر «فیلیپ ک. دیک» (Philip K. Dick) اقتباس شده بود و حال «همپتون فرنچر» (Hampton Francher) و «مایکل گرین» (Michael Green) ادامه آن را به صورت اورجینال نوشته‌اند. کارگردانی این فیلم برعهده «دنی ویلنوو» (Denis Villeneuve) است که آثاری همچون «زندانیان» (Prisoners)، «ورود» (Arrival)، «دشمن» (Enemy) و پلی تکنیک (Polytechnique) را در کارنامه دارد.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ «6 اکتبر 2017» مصادف با «14 مهر 1396» در سینماهای آمریکا به نمایش در خواهد آمد و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *