تصاویر جدید منتشر شده از فیلم The Nun که رویای شما را به کابوس تبدیل می‎کند

کمپانی برادران وارنر عکس‎های جدیدی از فیلم ترسناک راهبه منتشر کرده، این فیلم اسپین‌آفی از مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود.

هنگامی که یک راهبه جوان در صومعه‌ای در رومانی خودکشی می‌کند، یک کشیش با گذشته‎ای در ارتباط با ارواح، در حالی که دوره‎ی کارآموزی کلیسا را می‎گذراند و در آستانه تعهدات نهایی خود است، توسط واتیکان برای تحقیق به این صومعه فرستاده می شود. آن‎ها به کمک یکدیگر رازی نامقدس را کشف می‎کنند. آنها نه تنها زندگی خود را به خطر می اندازند، بلکه ایمان و روحشان را نیز به خطر می اندازند، و با یک نیروی نحس در قالب یک راهبه شیطانی روبرو می شوند. راهبه‎ای که پیش از این، مخاطبان برای اولین بار آن را در فیلم احضار ۲ دیده بودند. صومعه به میدان نبردی وحشتناک میان مردگان و زندگان تبدیل می‎شود.

دمیان بیچر بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار در نقش پدر برک، تیسا فارمیگا بازیگر سریال داستان ترسناک آمریکایی در نقش خواهر ایرنه، جوناس بلوکیت بازیگر فیلم «Elle» در نقش یک روستایی، شارلوت هوپ بازیگر سریال بازی تخت‎و‎تاج در نقش خواهر ویکتوریا، اینگرید بیسو بازیگر فیلم «Toni Erdmann» در نقش خواهر اوانا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‎اند. بانی آرونز بازیگر فیلم احضار ۲ نیز بار دیگر در همان نقش پیشین در این فیلم حضور خواهد داشت.

جیمز وان که پیش از این کارگردانی فیلم‎های احضار ۱ و ۲ را بر عهده داشت، به عنوان تهیه‎کننده در این فیلم به همراه پیتر سفرن که تمامی فیلم‎های این مجموعه را تهیه‎کنندگی کرده حضور خواهد داشت. این فیلم ترسناک به کارگردانی کورین هاردی، کارگردان فیلم «The Hallow» است.

فیلم راهبه  در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *