مراحل فیلم‌برداری فیلم Deadpool 2 به صورت رسمی آغاز شده است و به همین مناسبت، «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds) تصویری از اولین روز کاری خود را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

همانطور که در جریان هستید، قسمت اول این مجموعه که در سال 2016 منتشر شد، توانست هم از نگاه منتقدان و هم تماشاگران به یک موفقیت عظیم تبدیل شود. به همین خاطر انتظارات علاقه‌مندان برای قسمت دوم به نهایت خود رسیده‌ است. درست همانند قسمت اول، فیلم Deadpool 2 نیز در مراحل پیش‌ تولید خود با مشکلات بسیار زیادی روبه رو شده و باعث شد تا «تیم میلر» (Tim Miller)، کارگردان قسمت اول، از کارگردانی قسمت دوم استعفا دهد. خوشبختانه با حضور «دیوید لیچ» (David Leitch)، یکی از سازندگان فیلم John Wick، به عنوان سکان‌دار قسمت دوم، به نظر می‌رسد که Deadpool 2 مسیر اصلی خودش را پیدا کرده و به دستان توانایی سپرده شده است. در قسمت دوم این فیلم بازیگرانی از قبیل «جاش برولین» (Josh Brolin) و «زازی بیتز» (Zazie Beetz) به عنوان شخصیت‌های «کیبل» (Cable) و «دومینو» (Domino) به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فاکس اعلام کرده است که فیلم Deadpool 2 در ماه ژوئن سال آینده میلادی بر روی پرده خواهد رفت. اگر به خاطر داشته باشید، رایان رینولدز در ماه گذشته تصویری را از خود با لباس Deadpool در جلوی ساختمان ایکس (مدرسه انسان‌هایی با قدرت‌های فوق‌بشری در مجموعه مردان ایکس) منتشر کرد که زیر آن نوشته بود «متاسفانه کسی خونه نیست». اکنون که مراحل فیلمبرداری قسمت دوم Deadpool آغازه شده، این بازیگر کم کم در حال تبلیغ کردن و شوخی با طرفداران کمیک بوک‌های مردان ایکس است.

رینولدز در فیس بوک تصویری را از کلاکت فیلم Deadpool 2 منتشر کرده است که بر روی آن  نوشته‌های مربوط به اولین برداشت از این فیلم به چشم می‌خورد. رینولدز در قسمت توضیحات این تصویر عبارت «نهایت تلاش 2.0» (یکی از تکه کلام‌های شخصیت اصلی) را نوشته است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Deadpool 2

علاوه‌بر تصویر فوق، طرفداران فیلم Deadpool 2 می‌توانند با مراجعه به سایت JustJared تصاویر جدیدی از رینولدز را در هیبت «وید ویلسون» (Wade Wilson) مشاهده کنند. در تصاویر منتشر شده از سایت مذکور، می‌توانیم شخصیت ددپول را مشاهده کنیم که در حال بررسی صحنه جرمی بوده و تفنگی را در دست دارد. البته مشخص نیست که او در این صحنه به دنبال چه کسی می‌گردد، اما مسلح بودن او نشان از این دارد که آماده مبارزه شده است. نکته جالب‌تر آن که رینولدز در این تصاویر فقط ماسک ددپول را بر چهره زده و خبری از لباس‌های معروف او نیست و در عوض لباس شخصی پوشیده است. شاید او فرصت عوض کردن لباس‌های خود را نداشته و شاید هم با دیدن یک صحنه جرم سریعا ماسک خود را پوشیده و وارد صحنه شده است. همانطور که در اولین تریلر از فیلم Deadpool 2 (قبل از پخش فیلم Logan) مشاهده کردیم، ددپول در تعویض لباس‌های خود بسیار کند بوده و همیشه با این مورد مشکل دارد!

حال که «هیو جکمن» (Hugh Jackman) با نقش ولوورین خداحافظی کرده، فاکس انتظار دارد تا ددپول و رایان رینولدز را به چهره اصلی ابرقهرمانی خود در دنیای مردان ایکس تبدیل کند. گفته می‌شود که فیلمی با نام X-Force نیز در این دنیای مشترک ساخته خواهد شد.

با توجه به موفقیت قسمت اول که (نسبت به بودجه ساخت) به یکی از سودآورترین اقتباس‌های سینمایی از کمیک بوک‌ها تبدیل شد، تعجبی ندارد در فیلم Deadpool 2 شاهد سکانس‌های بیشتری از وید ویلسون (رایان رینولدز) باشیم و امیدواریم که این قسمت نیز بتواند همانند قبل، انتظارات بالای مخاطبان را بر آورده کند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *