«میشل رودریگز» (Michelle Rodriguez) بازیگر 38 ساله آمریکایی که به‌خاطر حضور در مجموعه «سریع و خشن» (Fast & Furious) به شهرت جهانی رسید، به‌ تازگی اعلام کرد که اگر در این مجموعه اهمیت مشابه‌ای که به شخصیت‌های مرد می‌دهند را به شخصیت‌های زن ندهند، مجموعه Fast & Furious را ترک خواهد کرد.

این بازیگر نقش «لتی اورتیز» (Letty Ortiz) را از اولین قسمت مجموعه بر عهده داشته، این شخصیت عشق «دومینیک تورتو» (Dominic Toretto) با هنرنمایی «وین دیزل» (Vin Diesel) و عضوی از گروه «تلاش کن یا بمیر» (Ride or Die) است. او علاوه‌بر استعداد ذاتی در رانندگی ماجراهای زیادی داشته است، مواردی مثل از دست دادن حافظه‌اش تا حضور به عنوان شخصیت منفی داستان.

در طول 18ساله این مجموعه موفق، میشل رودریگز در شش قسمت از هشت قسمت حضور داشته است. وی تنها شخصیت زن اصلی باقی مانده از این مجموعه حماسی اتومبیل بوده اگر «میا تورتو» (Mia Toretto) با هنرنمایی «جوردانا بروستر» (Jordana Brewster) که طبق روایت فیلم گفته شده وی با شوهرش «برایان اوکانر» (Brian O’Connor) که با هنرنمایی «پاول والکر» (Paul Walker) فقید همراه بود شروع به یک زندگی عادی کرده‌اند، به غیبت خود ادامه دهد.

این اعلام رودریگز مبنی بر احتمال ترک مجموعه توسط وی با انتشار قسمت هشتم مجموعه Fast & Furious به‌صورت دیجیتال همزمان گردید. وی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت که افراد سازنده فیلم باید توجه بیشتری به شخصیت‌های زن داشته باشند در غیر این صورت وی چاره‌ای جز ترک مجموعه نخواهد داشت. رودریگز در کپشن خود نوشت:

قسمت هشتم مجموعه Fast & Furious امروز به‌صورت دیجیتالی منتشر شد، من امیدوارم که سازندگان فیلم اهمیت بیشتری به شخصیت‌های زن در قسمت بعدی بدهند و یا اینکه من مجبورم با این مجموعه دوست‌داشتنی خداحافظی کنم. تجربه بسیار خوبی بود و من خیلی خوشحالم از اینکه طرفداران و استودیو  چنین فرصت خوبی را به من دادند.

مجموعه Fast & Furious

مجموعه Fast & Furious همیشه قهرمانان و نقش اصلی آن مردان بوده‌اند و میشل رودریگز نیز به این موضوع اشاره کرد که سازندگان نباید شخصیت‌های زن را فراموش کنند. با گذشت زمان که این مجموعه به تکامل بیشتری می‌رسید چند شخصیت مرد دیگر مانند «لوک هابز» (Luke Hobbs) با هنرنمایی «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) و «دکارد شاو» (Deckard Shaw) با هنرنمایی «جیسون استتهام» (Jason Statham)  به مجموعه اضافه شدند، شخصیت‌هایی که به‌نظر می‌رسد در آینده ماجراجویی‌هایی با هم داشته باشند.

شخصیت‌های زن دیگر مانند «گال گدوت» (Gal Gadot) و «ناتالی امانوئل» (Nathalie Emmanuel) مانند همتایان مردشان محوری بوده و به همان اندازه نیز جالب هستند اما این شخصیت میشل رودریگز است که تنها شخصیت اصلی زن مجموعه محسوب می‌شود. معرفی شخصیت «شارلیز ترون» (Charlize Theron) می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سازندگان این مجموعه آماده هستند تا شخصیت‌های زن قوی‌تری را وارد کنند. شارلیز ترون تنها یک شخصیت منفی در مجموعه نیست و قرار است به زودی نقش‌های بزرگ‌تری را در خود مجموعه یا در اسپین‌آف‌هایی که ساخته خواهد ایفا کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا میشل رودریگز واقعاً قصد ترک مجموعه دارد و اگر این اتفاق رخ دهد دو قسمت پایانی این سری شامل چه تغییراتی خواهد شد؟

گیم شات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *