کمپانی وینستین تایید کرده است که امروز تصویر برداری فیلم کمدی The War with Grandpa (جنگ با پدر بزرگ) را در آتلانتای جورجیا آغاز کرده است. فیلمی که در آن بازیگرانی چون رابرت دنیرو (بازیگر فیلم های Silver Linings Playbook و Raging Bull)، اوما تورمن (Kill Bill و Pulp Fiction)، راب ریگل (How To Be A Latin Lover و True Memoirs of an International Assassin)، کریستوفر واکن (Jersey Boys و Stepford Wives)، چیک مارین (Machete و Grindhouse)، اواکس فگلی (Pete’s Dragon)، جین سیمور (Sandy Wexler) و فیزون لاو (Couple’s Retreat)، حضور دارند.

پیتر (فگلی) و پدر بزرگش، جک (دنیرو) رابطه ی بسیار صمیمی با هم دارند، اما زمانی که جک قرار است به اتاق پیتر بیاید او باید از اتاق خود و وصایل با ارزشش در آن جا بگذرد، همین باعث می شود تا او برنامه ای برای بازگشت با اتاقش داشته باشد و با دوستان خود شروع شوخی هایی به پدر بزرگش کند، اما جک نیز آدمی نیست که با این کارها تسلیم شود و همین برخورد ها باعث بوجود آمدن به اصطلاح، جنگی بین آنها می شود.

فیلم جنگ پدر بزرگی که اقتباسی از رمانی پر فروش اثر رابرت کیمل اسمیت می باشد، به فیلمنامه نویسی تام جی. آستل، مت امبر و دیو جانسون و به کارگردانی تیم هیل (کارگردان فیلم های Alvin and the Chipmunks و Hop) قرار است در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۸ مهر ۱۳۹۶) اکران شود.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *