بنا بر گزارش ها، اوما تورمن (Pulp Fiction, Kill Bill) و راب ریگل (The Hangover, The Daily Show) به فیلم در حال ساخت The War With Grandpaa (جنگ با پدر بزرگ) پیوستند. دیگر بازیگرانی که قبلا به فیلم پیوسته بودند، کریستوفر واکن و رابرت دی نیرو می باشند. این فیلم بر اساس کتاب کودکانی در سال ۱۹۸۴ نوشته رابرت کیمل اسمیت می باشد.

خلاصه ی کتاب به این گونه است که پیتر از اینکه پدر بزرگش قرار است که با آنها زندگی کند، بسیار هیجان زده است. با این حال، زمانی که پدر بزرگش می آید، به اتاق پیتر نقل مکان می کند و او را روانه ی طبقه ی بالای خانه می کند. پیتر، پدر بزرگ خود را دوست دارد ولی اتاقش را می خواهد. او چاره جز اعلام جنگ ندارد! با کمک دوستان، پیتر برنامه های ظالمانه ای را ترتیب می دهد تا پدر بزرگ اتاق را واگذار کند. اما پدر بزرگ از آنچه که به نظر می رسد، سر سخت تر است. به جای تسلیم شدن، پدر بزرگ برای دفاع و حمله ی مقابله برنامه دارد. آنها قرار بود که دوست یکدیگر باشد، آیا جنگ آنها بیش از حد جدی شده است؟

این کمدی همچنین دارای جوان ترین تهیه کننده ی تاریخ می باشد. این کتاب توسط پسر هشت ساله ی تهیه کننده رزا موریس-پیرت برای تبدیل شدن به فیلم پیشنهاد شده بود. او کتاب را برای مدرسه اش خوانده است و فکر کرده که برای تبدیل شدن به یک فیلم بسیار جذاب است. ماروین که الان ۱۱ سال دارد، تهیه کننده ی اجرایی فیلم جنگ با پدر بزرگ خواهد بود. تیم هیل نیز کارگردانی فیلم را بر عهده دارد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *